ידוע שאומרים על ריבית שכיוון שזה בכל רגע ורגע א"כ המלווה עובר גם ביו"כ בשעת נעילה. (הגר"א?) אמנם יל"ד בלומדות דריבית.
חשבתי שג"כ חשמל שאינו כשר - המונה דופק גם ביום הקדוש...
חוסר כוונת השמות יכול להיות מצוי מאוד לפי אריכות התפילה. (וראוי עכ"פ ביום זה לומר את התנאי הידוע)
המתפלל בארוכה ולא מדקדק לעמוד במקום שלא יפריע לאלו המקצרים.
המשתחווה ואינו מדקדק לחצוץ מתחת פניו (שו"מ בלוח דבר בעיתו בשם הגרש"ו לחצוץ -גם?- מתחת הברכיים. איפה נידון זה בפורום?)
נעילה שלא בזמנה...
כל המשהה באהלו עוולה (ספר שאינו מוגה, טבל לחבר, אייפון) לכאורה משהה גם ביו"כ. אמנם אולי יש בזה אונס ליום אחרון.