משולש כתב:(ודורשי הלצות דרשו "קרא עלי מועד לשבור בחורי" ויש עוד משהו כעי"ז על קדשים).
נחלים כתב:אם לא תמצאו מקור אמיתי לדבר - נ"ל שהוא עניין פרקטי עבור אנשי הצוות הרמי"ם ועורכי הבחינות.
הרבה יותר קל לדעת 5 מסכתות והשקיע את המירב בזה מאשר לעבוד כל פעם על מסכת חדשה
ארזי ביתר כתב:נחלים כתב:אם לא תמצאו מקור אמיתי לדבר - נ"ל שהוא עניין פרקטי עבור אנשי הצוות הרמי"ם ועורכי הבחינות.
הרבה יותר קל לדעת 5 מסכתות והשקיע את המירב בזה מאשר לעבוד כל פעם על מסכת חדשה
תינח סבב המסכתות, אך מדוע דווקא אלו? הלוא יותר קל לדעת 5 מסכתות במועד ולהשקיע בהם...
סגן אלוף כתב:ארזי ביתר כתב:נחלים כתב:אם לא תמצאו מקור אמיתי לדבר - נ"ל שהוא עניין פרקטי עבור אנשי הצוות הרמי"ם ועורכי הבחינות.
הרבה יותר קל לדעת 5 מסכתות והשקיע את המירב בזה מאשר לעבוד כל פעם על מסכת חדשה
תינח סבב המסכתות, אך מדוע דווקא אלו? הלוא יותר קל לדעת 5 מסכתות במועד ולהשקיע בהם...
כבר ביאר הסטייפלר בקריינא דאגרתא למה דוקא אלו, והם גמרות מפורשות שאין לך מקצוע שמחכים וכו' וידוע מד' בעל המאור בהקדמתו למה קרא המאור הקטן לסדר מועד והמאור הגדול לנ"נ
גאולה בקרוב כתב:[ב"מרכז הרב" הסבב כולל גם שבת ופסחים]
הכהן כתב:פוק חזי, שראשונים ואחרונים לא ביארו את מסכתות קדשים (אף שנוהגות בזה"ז לאפוקי זרעים וטהרות).
ארזי ביתר כתב:גאולה בקרוב כתב:[ב"מרכז הרב" הסבב כולל גם שבת ופסחים]
באם הישיבות פוניבז', גם למדו (עדיין?) פסחים.
בברכה המשולשת כתב:הכהן כתב:פוק חזי, שראשונים ואחרונים לא ביארו את מסכתות קדשים (אף שנוהגות בזה"ז לאפוקי זרעים וטהרות).
רש"י ותוס' אינם ראשונים?
הגדרה מעניינתבן החבורה כתב:חברון היא תולדה של סלבודקה, והרי בסלבודקה לומדים שבת.
סגן אלוף כתב:בברכה המשולשת כתב:הכהן כתב:פוק חזי, שראשונים ואחרונים לא ביארו את מסכתות קדשים (אף שנוהגות בזה"ז לאפוקי זרעים וטהרות).
רש"י ותוס' אינם ראשונים?
רש"י ותוס' ביארו גם דברי אגדה, שאר הראשונים כתבו חידושים
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 267 אורחים