ראיתי מביאים שהנו"ב תיקן סדר של ח"י מזמורים [ו כ כה ל לב לח מא נא פו צא קב קג קז קטז קיח קל קלט קמב] וכן נפוץ סדר של לו (לז) מזמורים, וראיתי למאן דהוא שכתב שסדר זה תוקן ע"י הגר"ח פאלאג'י.
אשמח לדעת מקורות ברורים, ומה הטעם נבחרו דוקא מזמורים אלו.
וכן מקובל לומר את פסוקי פרק קיט בסדר אותויות שם החולה, אשמח לדעת מי תיקן זאת.
ובעיקר דינא דאמירת תהילים על חולה יש בזה אריכות כנודע, ויש בזה הרבה חילוקים, וככל שהדבר נעשה בצורה יותר סגולית יש בזה יותר בעיה הלכתית.