שתי שאלות בדיני קרבן פסח.
א. רש"י בפסחים ע: ד"ה מנא ידעי כתב, שהמתמנה צריך לעשות קנין בקרבן, שיטת הירושלמי שסגי בלא קנין, את הירושלמי מביא שו"ת זרע אברהם סי' ו אות ט.
אני מחפש את הירושלמי הזה.
ב. בשאר הקרבנות לפני ההקדשה מביאים הקרבן לביקור כדי שלא יקדיש בעל מום. ישנו דין בקרבן פסח שצריך לבקר את הקרבן ארבעה ימים, השאלה מתי מקדישים את הקרבן? והאם עצם המעשה של הביקור לא חשיב הקדש.
אני מחפש מקורות לנידון זה.
בברכת שנזכה לאכול מן הפסחים עוד השנה