עזריאל ברגר כתב:לכאורה 1 או 3,
עזריאל ברגר כתב:ועדיף שניהם, בפרט שמדובר ללינת לילה, ובקרובי משפחה.
חשבונות רבים כתב:עזריאל ברגר כתב:לכאורה 1 או 3,
נכון. 2 כלל לא מועיל ורק מוסיף איסור שמתייחד גם עם האחיינית.עזריאל ברגר כתב:ועדיף שניהם, בפרט שמדובר ללינת לילה, ובקרובי משפחה.
למה רק עדיף? צריך שני שומרים בלילה.
דרומי כתב:שמעו נא רבותיי דיינים מומחים,
דרומי כתב:הרב אבן זועקת, אל דאגה.
דבר ראשון, אני לא נסמך רק על מה שכותבים בפורום אלא רק מבקש עזרה ללבן הענין. כמובן שאני גם בודק בדרכים אחרות, אך מחשבות חברי הפורום עוזרות לכוון למקום הנכון.
דבר שני, בנידון דידן יש כאן את הרב ברגר שכותב בשמו המלא ואין צורך לחשוש לניק אלמוני.
אאל"ט זו טעות גמורה. אבל כיוון שכתבת בשם הציץ אליעזר, העלה בבקשה או לפחות ציין מקור מדוייק ונראה מה הוא אומר.דרומי כתב:למ"ש הרב חשבונות רבים -
לפי הרבה פוסקים, אשתו משמרתו מהני גם כשהיא ישנה. ולפי כמה פוסקים, אחותו יכולה לשמור עליו כמו אשתו. וא"כ לכאורה די בהבאת האחות בלבד, גם ללינת לילה.
כך ראיתי בעייני לפום ריהטא בפסקי הציץ אליעזר.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 141 אורחים