עזריאל ברגר כתב:א. לא הבא"ח המציא את זה...
ב. בפשטות הברכה עולה על שניהם, אבל מכיוון שאין להפסיק בענינים שאינם חלק מהמצווה בין הברכה לעשיה - לכן לכאורה חייבים לקשור תפילין דרש"י בסמיכות לברכה.
עובדיה חן כתב:עזריאל ברגר כתב:א. לא הבא"ח המציא את זה...
ב. בפשטות הברכה עולה על שניהם, אבל מכיוון שאין להפסיק בענינים שאינם חלק מהמצווה בין הברכה לעשיה - לכן לכאורה חייבים לקשור תפילין דרש"י בסמיכות לברכה.
א.מי הראשון שמביא ללובשם יחדיו?
ב. לא ראיתי שמקפידים על סדר ההנחה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 212 אורחים