גימפעל כתב:למה כבודו קורא לתופעה המדוברת בשם 'גניבה' הרי סך הכל עשה דיון על מאמר שפורסם ברבים וגם הביא זאת בשם אומרו,
האם רק לאלו שאינם בין החיים מותר לעשות דיון בדבריהם.
אין לזה קשר בין נאמר בשם אומרו או לא רק שזה יותר חמור, והאם לזאת לא תקרא גניבה? אך איך אתה קורא לזה? אין לי בעיה שיעשו דיון כאוות נפשם. אך כאשר אדם מפרסם דבר מה בבמה מסוימת הוא בוחר לו את הבמה שהוא סבור הכי מתאימה לחומר. במקרה הזה היה מדובר בהתחלה במעיין. זו במה מכובדת שיש בה מאמרים בכל נושא תורני כלשהוא הקיימת זה למעלה מחמישים שנה ושם העורך כותב כמה מלים בהקדמה על מהות המאמרים, ובפתיחת כל מאמר יש הקדמה הנותנת למחבר לכתוב מה מטרת המאמר ובסופה ניתנת אפשרות לכתוב סיכום. אם לאחד הקוראים יש השגות הוא שולח אותם למערכת והיא שולחת העתק למחבר בכדי לתת לו הזדמנות לענות על ההשגות. זו הדרך הראויה לעשות את הדבר. ובאם מסתבר לדוגמא שהמחבר שגה לתת לו אפשרות לתקן את הדברים!
בלוג הספרים לעומתו זו במה המיועדת בעיקרה לנושאים הקשורים לספרים, מכאן שמו בלוג הספרים, אכן מדי פעם יש שם מאמרים שלא נושה אך בעיקר כן. אז זו היתה במה מתאימה מהבחינה הזו שכן כפי שכתבתי המאמר הוא ביבליוגרפי בעיקו ומביא קשת של ספרים בענין השוק שברובו לא ידוע לציבור הרחב ועוד הרבה מראי מרומות לפרסומים אחרים בנושא, ואכן התגובות שם היו שקטות ועניניות (ולמי שיודע אנגלית יכול לעיין שם) .
אך לקחת מאמר כלשהו ולהכניסו לאתר אחר כגון הפורום הזה לא כקובץ אלא כהודעה, בלי הסבר מה עומד מאחריו ועוד עם שם המחבר, הלא רובכם הגנתם באשכול הניקים על הצורך לשמור על אלמוניות בכדי שלא להיות משוחדים ולהתיחס רק לגוף הדברים ולא לאומרם. המאמר הזה לא פורסם ברבים אלא באתר מאוד מסויים והדבר הנכון לעשותו הוא לפנות לבעל האתר ולשאול אותו אם יש רשות להעתיק או את בעל האתר עצמו, (הלא לפעמים עושים פרסומות ואם גוזלים לו את המאמרים גוזלים בכך את פרנסתו) והוא יפנה לבעל המאמר וישאל אותו, אם נותן רשות - טוב, ואם לא - אז תפתחו אשכול ותעשו קישור לבלוג ותגיבו כאוות נפשכם.