מפני שיש מי שאומר שמברך על הפרוסה המוציא ועל השלימה על אכילת מצה.
בבית יוסף מפרט שיטת ״יש מי שאומר״ זו:
ומ"ש שיש מי שאומר שמברך על הפרוסה המוציא וכו' לכך הרוצה לצאת ידי שניהם יאחוז שתיהם בידו ויברך המוציא ועל אכילת מצה וכו' כ"כ הרא"ש והמרדכי בפרק ע"פ וכ"כ הגהות מיימון בשם סמ"ג.
ואנכי בער ולא, איש איני רואה דברים אלו לא ברא״ש, ולא במרדכי, ולא בהגהות מיימון.
היוכל מאן דהו להחכימנו בדברי בית יוסף זו.
וכן מי הוא השיטה שנוקט שיש לברך ברכת המוציא על הפרוסה ועל אכילת מצה על השלימה, כי טרם מצאתיו.
ייש״כ.