כתבו הפוסקים שמי שטעם בשר בלשונו א״צ להמתין שש שעות. ומי שלעס בשר צריך להמתין.
מה הדין במי שנשך בשר אבל לא לעס?
קראקובער כתב:אולי תלוי בשני הטעמים למה מחכים.
עזריאל ברגר כתב:מדוע שיהיה הבדל בין "נשך" לבין "לעס"?
בפועל נכנס בשר בין שיניו, ויש מקום לחשש שמא נשאר ממנו משהו!
שמואל דוד כתב:כתבו הפוסקים שמי שטעם בשר בלשונו א״צ להמתין שש שעות. ומי שלעס בשר צריך להמתין.
מה הדין במי שנשך בשר אבל לא לעס?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 60 אורחים