גיטין ד"ג בדין הוא דקיום שטרות נמי לא ליבעי כדר"ל דעדים החותמים על השטר וכו'
ולשונו של התורי"ד בדין הוא דקיום שטרות לא ליבעי תרי עכ"ד משמע דחד וודאי בעי
וכ"ה באור זרוע ח"א אות תשמ"ה וז"ל והכא אוקמא אדאוריתא ושרו בחד לקיומה עכ"ד
והמשך דבריו וכן פר"ח ריש פ"ק בדין הוא דקיום שטרות לא ליבעי כדר"ל ומדרבנן הוא דאפילו בחד סגי בכל השטרות מפורש דבעי עכ"פ חד
[באור זרוע החדש מחקו מילים אלה ..... אבל כמדומה דזה אינו]
מה ההסבר דעכ"פ חד בעי בזה ?