שבות יעקב א,פט
...דאף דמת אסור בהנאה ועורו כבשרו בין במת ישראל בין במת עכו"ם מ"מ היינו עכו"ם שאינו קנוי לך משא"כ בעכו"ם ועבד הקנוי לך קנין הגוף... (עי"ש מקור לזה מד' התוס' בב"ק)
מה ההסבר לזה?
עושה חדשות כתב:שבות יעקב א,פט
...דאף דמת אסור בהנאה ועורו כבשרו בין במת ישראל בין במת עכו"ם מ"מ היינו עכו"ם שאינו קנוי לך משא"כ בעכו"ם ועבד הקנוי לך קנין הגוף... (עי"ש מקור לזה מד' התוס' בב"ק)
מה ההסבר לזה?
ישנו כתב:עושה חדשות כתב:שבות יעקב א,פט
...דאף דמת אסור בהנאה ועורו כבשרו בין במת ישראל בין במת עכו"ם מ"מ היינו עכו"ם שאינו קנוי לך משא"כ בעכו"ם ועבד הקנוי לך קנין הגוף... (עי"ש מקור לזה מד' התוס' בב"ק)
מה ההסבר לזה?
לגוי יש יוחסין, לעבד אין כי הוא עם הדומה לחמור.
עבד כשנקנה הופך מבן אדם לחמור, כי הוא ממון של אחרים, ולא בן אדם רגיל.
עושה חדשות כתב:שבות יעקב א,פט
...דאף דמת אסור בהנאה ועורו כבשרו בין במת ישראל בין במת עכו"ם מ"מ היינו עכו"ם שאינו קנוי לך משא"כ בעכו"ם ועבד הקנוי לך קנין הגוף... (עי"ש מקור לזה מד' התוס' בב"ק)
מה ההסבר לזה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 78 אורחים