בשו"ע חו"מ סי'קצ"ה סע' ב, נפסק שאין קונין בכליו של מקנה (ע"פ תשובות הרמב"ן שמובאת בב"י).
היכן מבוררת דעת הרמב"ם בנושא?
סליחות כתב:בשו"ע חו"מ סי'קצ"ה סע' ב, נפסק שאין קונין בכליו של מקנה (ע"פ תשובות הרמב"ן שמובאת בב"י).
היכן מבוררת דעת הרמב"ם בנושא?
ואין קונין בכליו שלמוכר אלא בכלי הלוקח
עזריאל ברגר כתב:סליחות כתב:בשו"ע חו"מ סי'קצ"ה סע' ב, נפסק שאין קונין בכליו של מקנה (ע"פ תשובות הרמב"ן שמובאת בב"י).
היכן מבוררת דעת הרמב"ם בנושא?
דעת הרמב"ם מבוררת בספרו, פרק חמישי מהלכות מכירה, הלכה ו:ואין קונין בכליו שלמוכר אלא בכלי הלוקח
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 321 אורחים