גל של אגוזים כתב:כוונתך מן הסתם למח' הש"ך (שאוסר) עם הב"ח וט"ז שמתירים באין כוונתה להתדמות לאיש. אבל לענ"ד אין הכרח מדברי הש"ך שגם בכהאי גוונא שלובשת את המלבוש לצורך המלבוש גופיה ולא לצורך עצמה אסור, דמסברא נראה שזה עדיפא, ודו"ק.
עליך עיננו כתב:לכא' לא גרע מדברי הרמ"א תרצו' גבי תחפושת בפורים שאם זה לשם שמחה ואינו מכוון ללבוש מותר..וכ"ש כאן שאינו לבישה כלל אלא להיפך...
ישראל אליהו כתב:יוסף חיים אוהב ציון כתב:עליך עיננו כתב:לכא' לא גרע מדברי הרמ"א תרצו' גבי תחפושת בפורים שאם זה לשם שמחה ואינו מכוון ללבוש מותר..וכ"ש כאן שאינו לבישה כלל אלא להיפך...
ומה יעשו הספרדים,
יאמר לקטן ללבוש עבורו. ומה שמותר לגדול אשכנזי ודאי מותר לקטן ספרדי. [וע"ע אול"צ סוף ח"ד].
יוסף חיים אוהב ציון כתב:ישראל אליהו כתב:יוסף חיים אוהב ציון כתב:עליך עיננו כתב:לכא' לא גרע מדברי הרמ"א תרצו' גבי תחפושת בפורים שאם זה לשם שמחה ואינו מכוון ללבוש מותר..וכ"ש כאן שאינו לבישה כלל אלא להיפך...
ומה יעשו הספרדים,
יאמר לקטן ללבוש עבורו. ומה שמותר לגדול אשכנזי ודאי מותר לקטן ספרדי. [וע"ע אול"צ סוף ח"ד].
מרן הרגע"י מסכים לכלל זה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 289 אורחים