הרבי משומרי אמונים זי"ע

על חכמים ורבנים, צדיקים ויראים, אנשי השם אשר מעולם. לילך באורחות צדיקים ולדבוק במעשי ישרים.
מורה צדק
הודעות: 1560
הצטרף: ד' יולי 14, 2010 12:03 am

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי מורה צדק » ה' אוגוסט 30, 2012 9:05 am

צניעומעלי כתב:אשמח מאוד לקבל הקלטה של ניגונים מסדר קידוש ליל שבת (שארך אצלו שעה שלימה!!! התחיל בסביבות השעה 11-11.30 ונגמר הרבה אחרי חצות).


אתה בטוח במה שאתה מבקש?

יאיר
הודעות: 9513
הצטרף: א' מאי 23, 2010 11:54 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי יאיר » ה' אוגוסט 30, 2012 9:08 am

נראה דכונתו לניגונים אלו שהוקלטו בחול (וכבר היה דיון בפורום לגבי הקלטה בשבת).

צביב
הודעות: 1142
הצטרף: א' מרץ 04, 2012 2:02 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי צביב » ה' אוגוסט 30, 2012 3:42 pm

היו שניסו להקליט במוצאי שבת - לאחר זמן ר"ת
והרבי זצ"ל היה בודק לפני שהתחיל בדבריו, שאין הקלטה
ואמר שאם יקליטו יפסיק לדבר בס"ג
[קצרתי כאן,]

עשוי לנחת
הודעות: 2762
הצטרף: ב' יוני 20, 2011 11:10 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי עשוי לנחת » ו' אוגוסט 31, 2012 1:03 am

הגיע במייל
קול אמונים גליון קסד.pdf
(7.57 MiB) הורד 395 פעמים

תולדות
הודעות: 604
הצטרף: ש' יולי 10, 2010 9:27 pm
יצירת קשר:

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי תולדות » ב' ספטמבר 03, 2012 10:29 pm

אם כוונתך לשירים ששרים לפני הקידוש בחצרות תולדות אהרן, יש את זה בדיסק של תולדות אברהם יצחק.

צניעומעלי
הודעות: 36
הצטרף: ג' פברואר 07, 2012 3:50 am

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי צניעומעלי » ג' ספטמבר 04, 2012 2:36 am

כוונתי לזה, אבל יצא לי להיות פעם גם בתולדות אהרן, ושם קיצרו מאוד יחסית לאדמו"ר משומרי אמונים שהאריך כשעה שלימה. או שהוא האוטנטי כפי שנהג אביו, או שמדובר בתוספות וחידושים משלו. בכל מקרה הייתי מאוד רוצה את שלו, כמובן התכוונתי לניגונים שהוקלטו ביום חול כמו שפירש 'יאיר' את דברי.

שפה ברורה
הודעות: 638
הצטרף: ה' נובמבר 15, 2012 10:25 pm

Re: דעת תורה

הודעהעל ידי שפה ברורה » ב' אוקטובר 28, 2013 4:56 pm

נתקלתי באשכול זה, ונפלאתי לראות מה ששנה ושילש בדברי האהבת יונתן המועתק לעיל, והיינו אחר שיהיה כבר הקיבוץ גליות אז יהיה מלחת גוג ומגוג, כמבואר במדרשים, ועל זה קאי דבריו שלא יצאו מארץ ישראל. וראה באהבת יונתן פ' ואתחנן ד"ה על הר גבוה, שאפילו בהסכמת כל האומות אסור לעלות לארץ ישראל, דאולי אין עתה הזמן האמיתי רק עת רצון לפי שעה, ע"ש. ועכ"ח דכוונתו אחר שכבר בא הגאולה שלימה, וכנראה מזה דס"ל להאדמו"ר משומרי אמונים ז"ל דכבר היה אתחלתא דגאולה, כדעת המזרחיים

אמרתי אחכמה
הודעות: 1807
הצטרף: א' נובמבר 21, 2010 6:05 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי אמרתי אחכמה » ב' אוקטובר 28, 2013 7:42 pm

מלאך ה' צבאות כתב:
בית שביעי כתב:אדמו"ר משומרי אמונים שליט"א: כל הגלות היה רק שמדות וגזירות, אלפיים שנה לא ראו חסדים אולי לפעמים, והיום ברוך השם זה ארבעים שנה מאז מלחמת ששת הימים רואים ניסים גלויים.

מה היה אומר על זה אביו ה"שומרי אמונים"?

ה'שומרי אמונים' (ר' אהרן) זצ"ל נפטר עוד לפני הקמת המדינה.
הקנאות-הסאטמורית התחילה בתו"א אצל האדמו"ר מתו"א (ר' אברהם-יצחק) שהיה תלמידו של הרה"ק מסאטמאר זצ"ל.
האדמו"ר משו"א (ר' אברהם-חיים) החשיב עצמו כחסידו של הרה"ק מבעלז זי"ע.

שפה ברורה
הודעות: 638
הצטרף: ה' נובמבר 15, 2012 10:25 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי שפה ברורה » ב' אוקטובר 28, 2013 7:46 pm

בהחומה (כמדומה שנת תש"ה) מצאתי כמה פעמים מוזכר האדמו"ר משומרי אמונים האחרון שנדב להם סכום הגון
ובזכרוני שמוזכר שם כמה עניני קנאות מר' אהרן זצ"ל, ואינו תח"י כעת

אבל זה ברור שהאדמו"ר האחרון תמך בהם בממון בחיים חיותו של אביו
וכנראה אחר פטירת אביו ואחר בואו של הרה"ק מבעלזא הוקרר מקנאותו

אורחות חיים

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי אורחות חיים » ב' אוקטובר 28, 2013 9:49 pm

מחיקה של מה שהיה מיועד לפרטי.
נערך לאחרונה על ידי אורחות חיים ב ב' אוקטובר 28, 2013 10:00 pm, נערך פעם 1 בסך הכל.

שפה ברורה
הודעות: 638
הצטרף: ה' נובמבר 15, 2012 10:25 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי שפה ברורה » ב' אוקטובר 28, 2013 9:55 pm

לשאלתי לא השבת כלום, מה דוחקו לילך עד קצה האחרון ליתן ממון לעתון החומה של נ"ק, אם היה מצדד למרכז הרב שאף האגודאים היו נגדה

אם כי מחקת דבריך, מ"מ בגוף הראיה שבאת עליו ממה ששידך עצמו עם האדמור מזוועהיל זי"ע, כל מי שמכיר בטוב אנשי ירושלים, יודע שלא היה בזה משום פיסול שידוכין, ובפרט באדמו"ר שרצה לעשות שידוך עם בת קדושים,
נערך לאחרונה על ידי שפה ברורה ב ב' אוקטובר 28, 2013 10:06 pm, נערך 2 פעמים בסך הכל.

אורחות חיים

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי אורחות חיים » ב' אוקטובר 28, 2013 10:03 pm

שפה ברורה כתב:לשאלתי לא השבת כלום, מה דוחקו לילך עד קצה האחרון ליתן ממון לעתון החומה של נ"ק, אם היה מצדד למרכז הרב שאף האגודאים היו נגדה

זה לא היה אמור להיות תשובה לשאלה אלא תגובה בפרטי למישהו כאן ולכן מחקתי.
בכל מקרה הדבריים הם לגבי ר' שלמה מזוויהל/זווהיל ונכדו ר' מרדכי שהיה חותנו של הרב מ"שומרי אמונים" זצ"ל, ולא לגבי הרבי מ"שומרי אמונים" עצמו.

זבול
הודעות: 92
הצטרף: ד' אוקטובר 16, 2013 12:38 am

Re: דעת תורה

הודעהעל ידי זבול » ב' אוקטובר 28, 2013 10:28 pm

שפה ברורה כתב:נתקלתי באשכול זה, ונפלאתי לראות מה ששנה ושילש בדברי האהבת יונתן המועתק לעיל, והיינו אחר שיהיה כבר הקיבוץ גליות אז יהיה מלחת גוג ומגוג, כמבואר במדרשים, ועל זה קאי דבריו שלא יצאו מארץ ישראל. וראה באהבת יונתן פ' ואתחנן ד"ה על הר גבוה, שאפילו בהסכמת כל האומות אסור לעלות לארץ ישראל, דאולי אין עתה הזמן האמיתי רק עת רצון לפי שעה, ע"ש. ועכ"ח דכוונתו אחר שכבר בא הגאולה שלימה, וכנראה מזה דס"ל להאדמו"ר משומרי אמונים ז"ל דכבר היה אתחלתא דגאולה, כדעת המזרחיים


אעתיק ממ"א ע"ז הדיון, ויש עוד ע"ז מחלוקת בין חכמי ישראל מאז היתה לגוי עד עולם:

5. דעת הרבי מסטמר שהשבועות קיימות גם בא"י וגם לאחר הקמת המדינה ש"שלא יעלו בחומה" הכוונה עלייה מרובה אפילו ברשות האומות, ו"שלא ימרדו באומות" הכוונה לכל מרידה גם בא"י וגם בחו"ל. גדולי עולם רבים (גם בדורות קדומים לרבי מסטמר, וגם אחריו) חלקו גם על פירושן של השבועות, וגם על קיומן בא"י ולאחר הקמת המדינה (כולל כאלה שהיו נגד הציונות והמדינה):
א. רש"י על "שלא יעלו בחומה" פירש "יחד, ביד חזקה", כלומר השבועה היא מתקיימת רק כאשר רבים מישראל עולים ביחד ובכוח=בלי רשות מהאומות. בשו"ת "אבני נזר" (יו"ד, סימן תנ"ד, סעיף נ"ו) הסיק מדברי רש"י שכאשר יש רשות מהאומות לעלות לא"י (אם יש איסור הלכתי בזה, ול"אבני נזר" עצמו כאמור לעיל השבועות אינן הלכתיות) בטל איסור השבועות (שהרי אם יש רשות מהאומות אז אין גם מרידה בהן כי הן מרשות) ומצווה לעלות לא"י.
בשו"ת "מלך שלם" (מאת הגאון הרב שמואל שלם שהיה מחכמי סלוניקי ותלמידו של הרב אברהם גטניו) הביא ראיה שרק עלייה ביד חזקה נאסרה. במגילה נ"ב, ע"א נאמר: "קובל אני עליך כורש. אני אמרתי: 'הוא יבנה עירי ויקבץ גלויותי (= את כל ישראל על גלויותיהם) והוא כורש אמר: 'מי בכם מכל עמו ויעל' (=רק חלק מישראל)." וכך הסביר הרשב"א: "שלכן לא הייתה הגאולה שלמה, ועוד גלות בבל נמשכת, שלא נתקבצו כולם, רק מקצתם כמאמר כורש: 'מי בכם מכל עמו'. ולא היה הבניין שלם ולא תהיה הגאולה שלמה עד זמן המשיח, כי הוא יקבוץ הכל ויבנה הבית שלם, מה שלא עשה כורש." נמצא שרצונו של הקב"ה היה שיעלו בחומה, ומדוע השביעם שלא יעלו בחומה? אלא פירש רש"י שהכוונה ביד חזקה, כלומר שלא ברשות כפי שדייק בפשטות ה"אבני נזר" ברש"י, ואם זה ברשות האומות, אין איסור בשבועות.
המהרש"א כתב: 'ודאי דרשות לכל אחד מישראל לעלות לא"י, אלא שלא יעלו ביחד ביד חזקה, ולבנות להם חומות ירושלים, ונחמיה שאמר: "ונבנה חומות העיר", ברשות המלך היה כמו שכתוב שם." מבואר בדבריו שאם עולים ברשות מותר גם ביחד ביד חזקה, שהאיסור לעלות ביחד ביד חזקה הוא רק שלא ברשות.
הגאון הרב חיים פלאג'י (בשו"ת "נשמת כל חי", יו"ד, סימן מ"ט עמ' ר') כתב שלדעת הרשב"ש (שכתב שמצוות יישוב א"י על היחידים ולא על הכלל מכיוון שמושבעים אנו שלא לעלות בחומה נגד רצון מלכויות), אם האומות יתנו לישראל רשות לעלות, מותר לעלות כחומה, וזו גם דעת הגר"ח פלאג'י עצמו שדחה את ה"יפה קול" (מהר"ש אשכנזי, שהרבי מסטמר מסתמך עליו) שכתב 'שאף ברשות המלכויות אין לעלות יחד לא"י' (בפירוש "יפה קול" לשיה"ש רבה ב', ז').
הגרע"י שלזינגר (בעל "לב העברי") כתב: "ברשות היא מצוות עשה לדורות ומתחייב כל אחד ממנו, ואפילו בזמן הגלות." ("ברית עולם", דף מ"ט, ע"ב)
הגרצ"ה קלישר השיב לטענה שתעמולתו למען יישוב א"י היא בניגוד לשבועה שלא יעלו כחומה וכתב: "וכי יעלה על הדעת שכאשר עמד נחמיה לפני המלך ארתחששתא ויתחנן לפניו לבנות חומות ירושלים, הגם זה כעובר על השבועה הלזו?... והלא לא בחזקה הלך, רק בפעולת תחנונים נתן יתברך חינו בעיני המלך, וחפץ ה' בידו הצליח, כן ישיב בעל המסיבות יתברך לנו." ("דרישת ציון", ירושלים תשכ"ד, עמ' קמ"ז-קמ"ח)
כך גם דעת ר' ישראל חיים מורגנשטרן, הרבי מקוצק-פילוב ב"שלום ירושלים", פיטרקוב תרפ"ה, סימן ז' בסופו, ד"ה "העולה מדברינו להלכה", עמ' כ"ד.
וכך כתב הגאון הרב משה יהושע יהודה לייב דיסקין (הידוע כמהרי"ל דיסקין): " 'זכו, עם ענני שמיא' - עם ענני נסים ונפלאות, 'לא זכו, דבר אנשא' - תהיה אתחלתא דגאולה ברשיון הממשלות" ("הפלס" תרס"ד, עמ' 435; הובא ע"י הרב רפאל קצנלנבוגן ב"המעיין", תשרי תשכ"ח, עמ' 53).
לעיל בסוגריים הובא שהרבי מסטמר בדעתו שהשבועה שלא יעלו בחומה היא גם ברשות האומות מסתמך על ה"יפה קול" שכאמור הגר"ח פלאג'י דחה אותו, וכן מסתמך על ה"אהבת יהונתן" בהפטרת ואתחנן. להלן נראה שממקורות אחרים של הגר"י אייבשיץ (כולל ב"אהבת יהונתן עצמו), דעתו אינה שוללת עלייה ברשות האומות, וכוונתו בהפטרת ואתחנן (שברורה גם מדברים ב"יערות דבש") שבגלל פחד כנסת ישראל שעדיין הזמן לא מתאים היא מבקשת שיהיה "עד שיחפץ", אך לא מדובר באיסור מהקב"ה. בפירושו להפטרת שופטים ב"אהבת יהונתן" כותב הגר"י אייבשיץ שאיסור השבועה שלא יעלו כחומה הוא רק להילחם בחזקה נגד האויב (ד"ה "התעוררי, התעוררי, קומי ירושלים אשר שתית מיד ה'" וכו', עמ' ע"ה ושם, ד"ה "אין מנהל לה"). ברור מדבריו כאן שאם זה ברשות האומות ולא צריך להילחם נגדם, אין איסור שלא לעלות בחומה. יש להוסיף כאן מה שכותב בהפטרת עקב שישראל יעלו לא"י לפני בוא המשיח ("דלעתיד כשיגיע עת דודים" - "וישיב את שבות ציון כבתחילה"), מה שנחשב לפי הרבי מסטמר לעברה על השבועות. כן יש לדייק שבהפטרת שופטים הזכיר במפורש את השבועה שלא יעלו בחומה ('השביע הקב"ה את ישראל שלא יעלו בחומה') וכותב כאמור שהאיסור בזה הוא כשצריכים להילחם נגד הגויים (וכאשר יש רשות אז לא צריך להילחם, ולכן אז אין איסור), ולעומת זאת בהפטרת ואתחנן לא מזכיר במפורש שבועה זו, וכותב שם: "דכנסת ישראל צווחה באלה ובשבועה... ולכן ביקשה כנסת ישראל עד שתחפץ" (הפטרת ואתחנן, ד"ה "על הר גבוה עלי לך", דף ע', ע"ב). לא מדובר בדבריו באיסור מהקב"ה לעלות בחומה עד שתחפץ אלא שכנסת ישראל פוחדת שאולי עדיין לא הגיע זמן מתאים ומבקשת שיהיה "עד שתחפץ", ומעולם לא הייתה כוונת הגר"י אייבשיץ לומר אף בדברי דרוש שעלייה בחומה אסורה אף ברשות (וכן ראה דבריו בפרשת עקב, ד"ה "מיהרו בניך, מהרסיך ומחריביך ממך יצאו", עמ' 144). לכן ההסתמכות על ה"אהבת יהונתן" כדי לומר שגם עלייה ברשות אסורה משום השבועה שלא יעלו בחומה, אין לה שום בסיס. וכן ב"יערות דבש" מבאר אותה נקודה שבהפטרת ואתחנן ב"אהבת יהונתן" וכותב: 'אבל ידוע מ"ש במדרש הנעלם: "'אם תעירו את האהבה עד שתחפץ' - 'עד שיחפץ' לא כתיב אלא 'עד שתחפץ', והיינו כי הקב"ה ביקש לרחם על בניו, אבל כנסת ישראל אינה רוצה עד שיהיה כ"כ מובטח שאינם חוזרים ונגלים, כי אם יהיו חוזרים להיגלות א"כ יהיה קשה מקודם, לכן כתיב עד 'שתחפץ'".' ("יערות דבש" ח"א, דרשה בקהילת מיץ, ב' באב שנת תקה"ל, דרוש י' בסופו, עמ' ע"ד.) רואים בדבריו שלא רק שהקב"ה לא אסר לעלות בחומה לפני הגאולה השלמה (כמובן, צריך רשות מהאומות כאמור לעיל), אלא שאף רצה להקדים את הקץ אלא כנסת ישראל פחדה שאם יבוא הקץ אז, לא מובטח שלא תהיה גלות שוב, ולכן ביקשה שיהיה "עד שתחפץ".
בכל מקרה אביא כאן שאלה של הרבי מקוצק-פילוב לדודו ה"אבני נזר" ותשובת ה"אבני נזר" לגבי דבריו של ה"אהבת יהונתן" שלכאורה יוצא ממנו שגם ברשות אסור, ובעניין זה כותב ה"אבני נזר" שרש"י כותב שברשות מותר, והרבי מסטמר דוחה לשיטתו את הבנת ה"אבני נזר ברש"י, ולהלן נראה שדחייה זו אינה מחויבת כלל וכלל: בשו"ת "אבני נזר" סימן תנ"ו כותב בתשובה לאחיינו הנ"ל: 'דבר מה שכתבתי באות נ"ו שאם יותר רשות לכולם לעלות, לא תהיה שבועה דרש"י פירש "'בחומה' - יחד ביד חזקה", ואם ברשות אין זה ביד חזקה, כבודו העיר שבספר "אהבת יהונתן" כתב דאפילו ברשות אסור. דברי דרשה הם ואלף כיוצא בהם לא יזיזו דברי רש"י ממקומם". הרבי מסטמר ב"ויואל משה", "שלש השבועות", סימן ט"ז כותב: 'והנה באבני נזר סימן תנ"ו דחה בשתי ידיים את דברי השואל מספר "אהבת יהונתן" שאפילו ברשות העמים חלה השבועה שלא לעלות לא"י יחד, וכל ראייתו אינה אלא מלשון רש"י ז"ל שכתב ביד חזקה ואם הוא ברשות אין זה ביד חזקה, וע"כ כתב שא"א לזוז מפירוש רש"י, ואני תמה היאך בנה ע"ז יסוד גדול כ"כ על הלשון שאם הוא ברשות א"א בלשון יד חזקה, לדחות עי"ז דברי הגאון ז"ל באה"י (ב"אהבת יהונתן"), ראשית הרי מקרא מלא הוא "כי ביד חזקה ישלחם", מפני ידי החזקה שתחזיק עליו וביד חזקה על כרחם של ישראל וכו' וע"כ ברור כוונת דברי רש"י דכשהעלייה ביחד יש להם שמה יד חזקה כלומר התחזקות יתרה.' בכל מקרה, ראינו כאמור לעיל שדעת ר"י אייבשיץ שברשות מותר.
דברי הרבי מסטמר בעייתיים מכמה סיבות: א"א להשליך מפירוש לפסוק בתורה לפירוש רש"י לגמרא ולכן בפירוש רש"י בגמרא יש להתייחס לפשט של הביטוי "ביד חזקה" שהוא "ביד תקיפה, בכוח, בתקיפות, ללא קבלת רשות", ואם יש רשות אין זו יד חזקה, כי אז לא צריך לעשות דברים בכוח ובתקיפות כי מקבלים רשות.
עוד יש לומר שביואל ב', ז' נאמר: "כגבורים ירצון, כאנשי מלחמה יעלו חומה." מפורש כאן לשון עלייה בחומה על מלחמה, שאנשי המלחמה הגיבורים, עיקר מלחמתם היה על ערים בצורות חומה, להבקיע החומה ולכבשם. ומכאן מקור הביטוי בגמרא לגבי עלייה לא"י "שלא יעלו בחומה", כלומר, שלא יעלו במלחמה ללא רשות (אם יש רשות לא צריך להילחם) ולזה כיוון רש"י ב"ביד חזקה", במלחמה בכוח, שלא ברשות.
בנוסף, במדרש שיהש"ר, פרק י"ב כתוב: "אם חומה, אם ישראל העלו חומה מבבל פעם שנייה, לא חרב בית המקדש בההיא שעתא פעם שנייה." והרד"ל בהערות למדרש זה ציין לפסוק מיואל, שזה מקור הביטוי של עלייה בחומה בתלמוד ובמדרש לגביי עלייה לא"י והכוונה שלא יעלו ע"י מלחמה נגד הגויים, כלומר ללא רשות.
עוד יש לומר שבשיטה מקובצת לכתובות בדברי רש"י מהדורא קמא מובא הנוסח: "שלא יעלו מאליהם ויעלו כולם ביחד בחזקה." ברור מכאן ש"בחזקה" מובנו "בכוח, בתקיפות, ללא קבלת רשות".
לכן הבנתו של ה"אבני נזר" היא פשוטה, נכונה ואמתית וזו כוונת רש"י שאם יש רשות מהאומות, מותר שיעלו כולם יחד.

מתפעל
הודעות: 3419
הצטרף: ב' דצמבר 06, 2010 12:35 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי מתפעל » ב' ינואר 16, 2017 12:55 pm

מי כאן עם הרבי מתולדות אהרן?

113395.jpg
113395.jpg (140.36 KiB) נצפה 1761 פעמים

שלמה גוטליב
הודעות: 91
הצטרף: א' אוגוסט 21, 2016 11:16 am

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי שלמה גוטליב » ב' ינואר 16, 2017 1:26 pm

מפיק הארוע הרב מרדכי רבינוביץ
יו"ר "טיפ הפקות"

משה ובני ישראל
הודעות: 521
הצטרף: ד' ספטמבר 14, 2016 7:27 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי משה ובני ישראל » ב' ינואר 23, 2017 12:04 pm

https://www.dropbox.com/s/v1lonfs8scrtn ... D.mp3?dl=0
קידוש חי מהצדיק.

לא ברור איך הוקלט וכל אחד ישאל את רבו לגבי שמיעת הקובץ.

משה נטע
הודעות: 417
הצטרף: ד' ינואר 11, 2017 7:01 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי משה נטע » ב' ינואר 23, 2017 5:20 pm

משה ובני ישראל כתב:https://www.dropbox.com/s/v1lonfs8scrtngu/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99%20%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D%20%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%20%D7%90%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.mp3?dl=0
קידוש חי מהצדיק.

לא ברור איך הוקלט וכל אחד ישאל את רבו לגבי שמיעת הקובץ.

וידיאו מפורסם, צילם אותו גוי אחד שעבד במוסדות לצרכי עצמו בלבד, אבל אחר כך הוא סיפר שהוא צילם אז הרבה יהודים בקשו ממנו...
זה מותר למהדרין.

הא לחמא עניא
הודעות: 1367
הצטרף: ג' יוני 02, 2015 9:58 am
מיקום: בני ברק

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי הא לחמא עניא » ה' אוגוסט 16, 2018 1:02 pm

הקפצה לרגל יום ה' באלול, יומא דהילולא רבה של האי צדיק נשגב בעל ה"חוקי חיים" זיע"א.
זכיתי כמה שנים להיות שכן ברחוב שפת אמת בבני ברק, והתחממתי לאורו הגדול של רבינו זצוק"ל.
לא ראינו אף פעם עייפות באמצע עבודת הקודש, ולא משנה מה היתה השעה אז!!!
המעמדי קודש ברחוב העיר בליל ל"ג בעומר, בליל זאת חנוכה, אשרי עין ראתה זאת!!!
מתיקות וקדושה בהדי הדדי.
זכותו הק' יגן על כל בית ישראל בכל מקום שהם.

אותה אבקש
הודעות: 309
הצטרף: ג' אוקטובר 17, 2017 10:15 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי אותה אבקש » ה' אוגוסט 16, 2018 10:56 pm

משה ובני ישראל כתב:https://www.dropbox.com/s/v1lonfs8scrtngu/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99%20%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D%20%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%20%D7%90%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.mp3?dl=0
קידוש חי מהצדיק.

לא ברור איך הוקלט וכל אחד ישאל את רבו לגבי שמיעת הקובץ.

אפשר להעלות לחסומים?
בתודה מראש.

מודה ומהלל
הודעות: 141
הצטרף: ה' דצמבר 07, 2017 11:19 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי מודה ומהלל » ה' אוגוסט 16, 2018 11:27 pm

1.
קבצים מצורפים
6.JPG
6.JPG (33.79 KiB) נצפה 888 פעמים

ארזי ביתר
הודעות: 1968
הצטרף: ב' פברואר 04, 2013 2:25 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי ארזי ביתר » א' אוגוסט 19, 2018 2:41 am

משה ובני ישראל כתב:https://www.dropbox.com/s/v1lonfs8scrtngu/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99%20%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D%20%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%20%D7%90%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.mp3?dl=0
קידוש חי מהצדיק.

לא ברור איך הוקלט וכל אחד ישאל את רבו לגבי שמיעת הקובץ.

אפשר להעלות לג'מבו מייל?

ח''ל קאליסק
הודעות: 904
הצטרף: ה' יוני 26, 2014 4:15 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי ח''ל קאליסק » א' אוגוסט 19, 2018 2:08 pm

הזמנה לנישואיו
קבצים מצורפים
הזמנה לחתונה.jpg
הזמנה לחתונה.jpg (58.43 KiB) נצפה 708 פעמים

שיבר
הודעות: 697
הצטרף: ב' מאי 17, 2010 12:07 am

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי שיבר » א' אוגוסט 19, 2018 11:42 pm

תודה על המסמך המעניין.

זה נראה יותר כתב בקשה שבסיסו המלצת הסב, וההזמנה להוכחה על המקרה.

גיזונטע קאפ
הודעות: 251
הצטרף: ד' אוקטובר 18, 2017 5:47 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי גיזונטע קאפ » א' אוגוסט 19, 2018 11:55 pm

שיבר כתב:תודה על המסמך המעניין.

זה נראה יותר כתב בקשה שבסיסו המלצת הסב, וההזמנה להוכחה על המקרה.

צודק, אין תאריך ואין מיקום.
מה זה שכתוב רעייתו הרבנות? מכורי? זו עגה חסידית?
למה העומד מצד הכלה הוא הסבא ר"ש? כשההורים חיים, זה מקובל כשהסבא אדמו"ר?

אברך
הודעות: 307
הצטרף: ד' מאי 05, 2010 12:13 am

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי אברך » ב' אוגוסט 20, 2018 12:14 am

האדמו"ר זצ"ל מתוך סרטון קצר בשנת תשכ"ד יחד עם גדו"י נוספים.
https://www.jumbomail.me/he/Downloads.a ... 3838673D3D
https://drive.google.com/file/d/12Jvsk- ... sp=sharing

לא ידען
הודעות: 915
הצטרף: ו' יוני 22, 2012 1:16 am

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי לא ידען » ב' אוגוסט 20, 2018 12:25 am

ארזי ביתר כתב:
משה ובני ישראל כתב:https://www.dropbox.com/s/v1lonfs8scrtngu/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99%20%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D%20%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%20%D7%90%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.mp3?dl=0
קידוש חי מהצדיק.

לא ברור איך הוקלט וכל אחד ישאל את רבו לגבי שמיעת הקובץ.

אפשר להעלות לג'מבו מייל?

אייי. מי ימלל את ה'ורצה בנו' שלו. וכן את ה'באהבה וברצון'.
קצת זכר מזה נשמע בהקלטה.

ברקים רב
הודעות: 641
הצטרף: ג' דצמבר 06, 2011 4:49 pm

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי ברקים רב » ב' אוגוסט 20, 2018 12:45 am

גיזונטע קאפ כתב:
שיבר כתב:תודה על המסמך המעניין.

זה נראה יותר כתב בקשה שבסיסו המלצת הסב, וההזמנה להוכחה על המקרה.

צודק, אין תאריך ואין מיקום.
מה זה שכתוב רעייתו הרבנות? מכורי? זו עגה חסידית?
למה העומד מצד הכלה הוא הסבא ר"ש? כשההורים חיים, זה מקובל כשהסבא אדמו"ר?

http://forum.otzar.org/viewtopic.php?f=7&t=4748#p37286

שיבר
הודעות: 697
הצטרף: ב' מאי 17, 2010 12:07 am

Re: הרבי משומרי אמונים זי"ע

הודעהעל ידי שיבר » ב' אוגוסט 20, 2018 6:55 pm

אברך כתב:האדמו"ר זצ"ל מתוך סרטון קצר בשנת תשכ"ד יחד עם גדו"י נוספים.
https://www.jumbomail.me/he/Downloads.a ... 3838673D3D
https://drive.google.com/file/d/12Jvsk- ... sp=sharing


תודה. הנחת אבן הפינה לישיבת ערלוי.


חזור אל “משפחות סופרים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], אTKH ו־ 14 אורחים