יש להסתפק במי שנתן משלוח מנות לאדם חשוב, אם יש לדמותו למה דמצאנו בקידושין שבההיא הנאה שקיבל האדם חשוב מידי האשה חשיב כנתינה, וא"כ אף בענינינו יוצא בו אות אדם חשוב ידי משלוח מנות, [ויתכן שמא הנותן לא יצא דאין יוצאים בשמלוח אחד שניים בבת אחת].
ונראה לתלות בטעמי מצות משלוח מנות דלטעם דהרבות רעות הרי יצא האדם חשוב, משא"כ לטעם של סיפוק צרכי הסעודה לא יצא האדם החשוב.
עוד יש להסתפק במספר אנשים שנתנו בשותפות משלוח מנות [כגון חברי כולל, שיעור, וכדומה] וכל אחד מהם לבדו לא נתן שיעור משלוח מנות [מדובר כאן בנתינה לאדם חשוב שיש לחוש לדעת הפוסקים אשר הובאו בביאור הלכה שיש לתת לאדם חשוב משלוח מנות לפי ערכו] אם אזלינן בתר הנותנים ואין כאן משלוח מנות לכ"א או בתר המקבל ויצאו ידי חובה. [ואם מהני בשותפות ניתן לצאת משלוח מנות בבעל ואשה יחדיו]
אשמח לקבל דעת חברי בית המדרש