קראקובער כתב:דבר מצוי אצל קשישים שעובד זר שורף בשבילו החמץ ויש מחלוקת אחרונים (רע"א ואבנ"ז ועוד) אם מקיימים מצות השבתה אם נתבער בגרמתו וזה מעניין כי האבני נזר בעצמו אוחז שמצוות מחיית עמלק הוי מצוה שהז"ג כי בשבת אסור להרוג ולכאורה על ידי גרמה כן מותר וגם מקיים מצוות מחיית עמלק בכה"ג.
קראקובער כתב:דבר מצוי אצל קשישים שעובד זר שורף בשבילו החמץ ויש מחלוקת אחרונים (רע"א ואבנ"ז ועוד) אם מקיימים מצות השבתה אם נתבער בגרמתו וזה מעניין כי האבני נזר בעצמו אוחז שמצוות מחיית עמלק הוי מצוה שהז"ג כי בשבת אסור להרוג ולכאורה על ידי גרמה כן מותר וגם מקיים מצוות מחיית עמלק בכה"ג.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 43 אורחים