החבר כתב:מכיון שבית המקדש מתגלה או-טו-טו אזי צריך לדון מה יקרה אם ח"ו ימצא חמץ בבית המקדש.
וכן צריך לדון למי נמכור את החמץ לע"ל הרי כל הגויים יהיו עבדים שלנו..
החבר כתב: . . צריך לדון מה יקרה אם ח"ו ימצא חמץ בבית המקדש.
לבי במערב כתב:"שלך אי אתה רואה אבל אתה רואה של אחרים או של גבוה" (פסחים ה, ב. רמב"ם הל' חומ"צ רפ"ד).
לבי במערב כתב:.בברכה המשולשת כתב: . . ובוודאי שאין שום סיבה להניח שתהיה מכירת חמץ לעת"ל
ראה בקובץ זה, ע' 15.
בברכה המשולשת כתב:לבי במערב כתב:.בברכה המשולשת כתב: . . ובוודאי שאין שום סיבה להניח שתהיה מכירת חמץ לעת"ל
ראה בקובץ זה, ע' 15.
מי הוא "רש"ל" שאמר שיש מצווה מדאורייתא למכור חמץ? (הרי לכל היותר זה אולי דבר היתר, וגם זה מחלוקת גדולה)
בברכה המשולשת כתב:מי הוא "רש"ל" שאמר שיש מצווה מדאורייתא למכור חמץ? (הרי לכל היותר זה אולי דבר היתר, וגם זה מחלוקת גדולה)
עזריאל ברגר כתב:לפי הגירסה המובאת בגוף השיחה - הוא אמר שיש מצוה מדאורייתא לבער חמץ, ולא אמר שיש מצוה למכור. ואפילו לפי הגירסה שבהערות - כנראה שזו היתה כוונת הדברים . .
בברכה המשולשת כתב: . .
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 84 אורחים