בפסחים ד: רד"ה תנן התם גרסינן ואע"ג דבפרקין היא ע"ש.
וראוי לציין שכעי"ז כבר איתא בשבת נב. תנן התם וכ' רש"י בסוף פרקין ולא פרה ברצועה שבין קרניה.
ובשבת קכה: תנן התם פרש"י לקמן בהאי מסכתא. ונדרים כה: תנן התם פי' הר"ן מתני' היא לקמן בפ' פותחין ושם מז. תנן התם פי' הר"ן לקמן בפ' הנודר מן הירק. וסוטה ג: תנן התם שהיה בדין וכו' וברש"י בפ' מי שקינא לקמן לא.
ומכות טז. תנן התם הנוטל אם על הבנים וכו' והיא משנה שם יז.
מיהו שם הוא גם משנה בחולין קמא.. וכ"ה ברבינו חננאל שם שכ' תנן התם במס' שחיטת חולין וכו' ע"ש.
ולדעתי אין עוד מקום אחר בש"ס דוגמא לזה
ומי שיודע יבא ויעיד
את זה כתבתי לכבוד הליטוואק מבודאפעסט בתקוה שיפסיק לשתות קאווע ויבא חזרה לביהמ"ד