ידועה קושיית הפרי חדש הרי ריקנין שבישראל מלאים מצוות כרימון, וכי מבקשים להיות כריקנין שבישראל?
וראיתי שכותב ר' יעקב קמינצקי זצוק"ל
ומובן לפי זה, שלא מבקשים כמו ריקנין שבישראל שהמשל הוא על זה שדומים לצורת הרימון, , אלא על ריבוי, שזה אין לריקנין שבישראל, ועיין חגיגה ''ממולאים מצוות כרימון'' וקשה הלא כל ישראל מלאים כרימון, ומה רבותא בהני, אלא שזה אינו כשאר ריקנין. ודוק בל' ממולאים שקאי על הריבוי, ולא על הצורה בעלמא.
מחילתכם על ההיפוך יש לי בעיה עם תמונות הפוכות.