כתב הלבוש דהטעם הוא משום דנעשה בו עבירה
אולם המג"א כתב דלו נראה משום דכבר לאו שמיה אתרוג
וקשה: מאי שנא דלאו שמיה אתרוג הרי נצטווינו – "פרי עץ הדר," והרי אתרוג מורכב - בכלל הדר?
מביט ומבין כתב:כתב הלבוש דהטעם הוא משום דנעשה בו עבירה
אולם המג"א כתב דלו נראה משום דכבר לאו שמיה אתרוג
וקשה: מאי שנא דלאו שמיה אתרוג הרי נצטווינו – "פרי עץ הדר," והרי אתרוג מורכב - בכלל הדר?
ארזי הלבנון כתב:עיין בספר 'מקראי קודש' לרב משה הררי שליט"א שהביא כשמונה טעמים.
בלנ"ד כשאהיה לידו אציין להם.
מביט ומבין כתב:ארזי הלבנון כתב:עיין בספר 'מקראי קודש' לרב משה הררי שליט"א שהביא כשמונה טעמים.
בלנ"ד כשאהיה לידו אציין להם.
חכם ארזים
אומרים לו גמור...
מביט ומבין כתב:שכייח.
לע"ע נסתפק בשישה
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 67 אורחים