שגור בפי כל דברי הבית יוסף בסימן תרנ"א שהביא מהריקאנטי שהיה אצלו חסיד אשכנזי בסוכות ובחלומו ראה שהחסיד כותב שם הוי"ה, והה"א האחרונה היתה רחוקה משאר אותיות, ולמחר ראה אותו בלקיחת ד' מינים שהפריד האתרוג וכו' כ"ז כנודע,
אבל עכשיו שמתי אל ליבי שמבואר בבית יוסף, שהחסיד לא רק שהרחיק האתרוג משאר המינים, אלא שלא היה מנענע האתרוג כלל,
ויש לדון שגם אחר שנתגלה בחלום שאין להפריד ביניהם, אפשר דהוא משום דבעי שיהיו מחוברים כל המינים אבל האתרוג מצ"ע לא בעי נענוע,
ונפק"מ איכא בנוטל ד' מינים בזה אחר זה, אי בעי לנענע האתרוג לחודיה , וצ"ע כעת.