אביש כתב:הגאון ר' שלמה זלמן זצ"ל
אם הוא סמוך לסוכתו, באופן כזה שבמשך השנה אם הוא סמוך לביתו היה נכנס לביתו, הרי"ז "תשבו תדורו" ומחויב מן התורה,
שהרי סיבת הפטור בארעי שהרי גם לביתו לא יכנס בשביל אותה אכילה, נמצא שבכה"ג חייב מה"ת.
עינא דשפיר חזי כתב:אביש כתב:הגאון ר' שלמה זלמן זצ"ל
אם הוא סמוך לסוכתו, באופן כזה שבמשך השנה אם הוא סמוך לביתו היה נכנס לביתו, הרי"ז "תשבו תדורו" ומחויב מן התורה,
שהרי סיבת הפטור בארעי שהרי גם לביתו לא יכנס בשביל אותה אכילה, נמצא שבכה"ג חייב מה"ת.
מענין, אפשר מקור?
אביש כתב:עינא דשפיר חזי כתב:אביש כתב:הגאון ר' שלמה זלמן זצ"ל
אם הוא סמוך לסוכתו, באופן כזה שבמשך השנה אם הוא סמוך לביתו היה נכנס לביתו, הרי"ז "תשבו תדורו" ומחויב מן התורה,
שהרי סיבת הפטור בארעי שהרי גם לביתו לא יכנס בשביל אותה אכילה, נמצא שבכה"ג חייב מה"ת.
מענין, אפשר מקור?
נדמה לי שראיתי בספר מעדני שלמה, אולי יש כאן מישהו שיכול לבדוק ולהעתיק.
עינא דשפיר חזי כתב:אביש כתב:עינא דשפיר חזי כתב:אביש כתב:הגאון ר' שלמה זלמן זצ"ל
אם הוא סמוך לסוכתו, באופן כזה שבמשך השנה אם הוא סמוך לביתו היה נכנס לביתו, הרי"ז "תשבו תדורו" ומחויב מן התורה,
שהרי סיבת הפטור בארעי שהרי גם לביתו לא יכנס בשביל אותה אכילה, נמצא שבכה"ג חייב מה"ת.
מענין, אפשר מקור?
נדמה לי שראיתי בספר מעדני שלמה, אולי יש כאן מישהו שיכול לבדוק ולהעתיק.
לא מצאתי שם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 52 אורחים