אמר רבי יהושע בן לוי למה נקרא שמן אנשי כנסת הגדולה שהחזירו עטרה ליושנה אתא משה אמר האל הגדל הגבר והנורא אתא ירמיה ואמר נכרים מקרקרין בהיכלו איה נוראותיו לא אמר נורא אתא דניאל אמר נכרים משתעבדים בבניו איה גבורותיו לא אמר גבור אתו אינהו ואמרו אדרבה זו היא גבורת גבורתו שכובש את יצרו שנותן ארך אפים לרשעים ואלו הן נוראותיו שאלמלא מוראו של הקדוש ברוך הוא היאך אומה אחת יכולה להתקיים בין האומות ורבנן היכי עבדי הכי ועקרי תקנתא דתקין משה אמר רבי אלעזר מתוך שיודעין בהקדוש ברוך הוא שאמתי הוא לפיכך לא כיזבו בו
האם ירמיה ודניאל פליגי על התירוץ של אנשי כנה"ג? או שהחילוק הוא בתקופה, ובזמנם של כנה"ג (-בנין הבית) כבר התברר למפרע ה"אדרבה", ואף ירמיה ודניאל היו מחזירים לומר הגיבור והנורא? האם יש מי שמצדד שבזמה"ז שהנכרים מקרקרים שם רח"ל אז צריך לחזור לדעת ירמיה ודניאל? או שהדבר פשוט שהעטרה שחזרה ליושנה אינה חוזרת ומסתלקת בגלות אחרת?