אוהב אוצר כתב:אכן?
אוהב אוצר כתב:מישהו אמר לי, שבסידורים [לדוגמא] גם בהוראה כמו - 'לאחר שיקום משנתו יאמר' או 'יש נהגו להוסיף' - יש לעשות ; ולא נקודותיים - אכן?
כדכד כתב:אאל"ט הסימן ; הוא סוג של הפסקה, ונקודותיים כזה : מקובל בסוף משפט לפני ציטוט, אי לכך צודק הרב סגי נהור וכדאי שישאל מר את ה"מישהו" על סמך מה אמר לו את זה
פלגינן כתב:אוהב אוצר כתב:מישהו אמר לי, שבסידורים [לדוגמא] גם בהוראה כמו - 'לאחר שיקום משנתו יאמר' או 'יש נהגו להוסיף' - יש לעשות ; ולא נקודותיים - אכן?
אני סבור שיפה יותר לעשות @ או &.
לא. זה אותו חבר שאמר לו לעשות ; ...כדכד כתב:אתה באמת סבור כך?
אוהב אוצר כתב:מישהו אמר לי, שבסידורים [לדוגמא] גם בהוראה כמו - 'לאחר שיקום משנתו יאמר' או 'יש נהגו להוסיף' - יש לעשות ; ולא נקודותיים - אכן?
כדכד כתב:שמעת מישהו אומר: חֲלָבַיִים?
יתן חן כתב:כדכד כתב:שמעת מישהו אומר: חֲלָבַיִים?
כן, הייתי בחנות מכולת והגאון המדקדק רמ"ג שליט"א נתן כסף למוכר על חלביים!
עזריאל ברגר כתב:יתן חן כתב:כדכד כתב:שמעת מישהו אומר: חֲלָבַיִים?
כן, הייתי בחנות מכולת והגאון המדקדק רמ"ג שליט"א נתן כסף למוכר על חלביים!
אז זה היה בדרך צחות, כי אין צורת רבים לחלב.
כדכד כתב:עזריאל ברגר כתב:יתן חן כתב:כדכד כתב:שמעת מישהו אומר: חֲלָבַיִים?
כן, הייתי בחנות מכולת והגאון המדקדק רמ"ג שליט"א נתן כסף למוכר על חלביים!
אז זה היה בדרך צחות, כי אין צורת רבים לחלב.
חֲלָבַיִים זו צורת זוג ולא צורת רבים אבל גם זה אין ולא יכול להיות כי גאון מדקדק אינו קונה שני חלב אלא שתי שקיות חלב או שני/ שתי בקבוקי / קרטוני/ אריזות חלב
יתכן שהנך צודק.עזריאל ברגר כתב:יתן חן כתב:כדכד כתב:שמעת מישהו אומר: חֲלָבַיִים?
כן, הייתי בחנות מכולת והגאון המדקדק רמ"ג שליט"א נתן כסף למוכר על חלביים!
אז זה היה בדרך צחות, כי אין צורת רבים לחלב.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 76 אורחים