מה הכוונה.
שע"י שמחשה הגויים מענים אותנו?
שעצם מה שמחשה בזה הוא מעננו שאנו מצפים לישועתו והוא מחשה ואינו מושיע?
או באופן אחר?
כדכד כתב:מה הכוונה.
שע"י שמחשה הגויים מענים אותנו?
שעצם מה שמחשה בזה הוא מעננו שאנו מצפים לישועתו והוא מחשה ואינו מושיע?
או באופן אחר?
"כל אלמנה ויתום"... וכתיב "לא תענון" בלשון רבים, כ' הראב"ע משום דכל הרואה אדם שהוא מענה יתום ואלמנה ולא יעזרם גם הוא יחשב מענה. והוא נכון, ומקרא מלא הוא בישעיה: "העל אלה תתאפק ה' תחשה ותעננו עד מאד", פירוש, במה שתחשה תעננו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 37 אורחים