הראב"ע מעיר במקום:
ובעבור שמצאו המעברים תוספת עשרה ימים על שנה אמרו זאת שנת השמש, ואלו היה כן, היה ראוי להיותה אחד עשר. כי מעט יחסר מהיום. ועוד: מי הודיעם כי שנת הלבנה ראויה להיותם שנים עשר חדש שתהיה קרובה משנת השמש אם לא על ידי משה אדוננו? ועוד: מי הגיד להם כי שנה תמימה ולא יותר עמד נח בתבה? ואין ראיה מחשבון בשנת שש מאות (ברא' ז, יא). כאשר אפרש עוד בפרשה הזאת:
האם לדעת הראב"ע אפשר למצוא ראיה אחרת בתורה (חח"ת) לכך שיש 12 חודשים בשנה?