ספר יחזקאל מסודר באופן יפה [ודי יוצא דופן] :
הספר פותח בשנה ה-5 לגלות יהויכין (א, א-ג) ממשיך בשנה ה-5 (ג, טז), עובר לשנה ה-6 (ח, א) ול-7 (כ, א) כאשר חלקו הראשון של הספר מסתיים בשנה ה-9 (כד, א). חלקו השני והשלישי של יחזקאל ממשיכים אף הם בסדר מופתי: מהשנה ה-11 (כו, א; ל, כ; לא, א) עובר יחזקאל לשנה ה-12 (לב, א; לב, יז; לג, כא) ומסיים בשנה ב-25 (מ, א).
שני יוצאי דופן בודדים ישנם, ושניהם מצויים בנבואות על פרעה: הנבואה בתחילת פרק כט עוסקת בשנה ה-10, והנבואה הבאה (כט, יז) עוסקת בשנה ה-27, וזאת למרות שהנבואות הקודמות והבאות עוסקות בשנה ה-11 (כל התאריכים בספר הם לגלות יהויכין, אולם לפי ה'סדר עולם' והפרשנים התיארוך ביחזקאל כט, יז הוא לשנה ה-27 למלכות נבוכדנאצר, שהיא השנה ה-19 לגלות יהויכין. ב'דעת מקרא' נטה מדברי חז"ל ופירש שהכוונה לשנה ה-27 לגלות יהויכין).
למרות שכאמור נבואות ספר יחזקאל מסודרות [למעט יוצאי דופן], מכל מקום רש"י יחזקאל כט, יז כתב ש"יש בספר הזה הרבה נבואות כתובות מוקדם ומאוחר".
מדוע רש"י כתב כך? הרי יחסית לספרים האחרים אין בו "הרבה נבואות" כאלו?!
אשמח לעזרתכם.