פסוק לה
רש״י מקרא קודש - קדשהו בכסות נקיה ובתפילה כו׳
ויש לדקדק מדוע הקדים כסות נקיה לתפילה וצ״ע.
עזריאל ברגר כתב:אולי כסות נקיה הוא יותר קרוב לדאורייתא מאשר התפילות המיוחדות?
שמואל דוד כתב:יישר כח, וגם אני חשבתי כן.
אולם א״כ מדוע בהמשך דבריו, אצל שאר יו״ט, כתב רש״י במאכל ובמשתה ובכסות נקיה ובתפילה.
לכאורה הול״ל בכסות נקיה ובתפילה ובמאכל ומשתה.
דרומי כתב:לכאורה לפי הפשט אם אוכל ושותה לפני היו"ט הרי זה ממש הפוך מהרעיון של 'מקרא קודש' - 'קדשהו'
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים