כדכד כתב:הלא הוא ידע שישמאל רומהה להרוג את גדליה וממילא יש לו דין רודף, מדוע הוא פנה לגדליה לבקש אישור ולא הרג את ישמעאל על דעת עצמו? אפילו לאחר שגדליה סירב לאשר לו לכאורה היה עליו לפעול על דעת עצמו?
עזריאל ברגר כתב:יוחנן לא ידע. הוא חשד.
וכידוע ומפורסם כמה אנשים מואשמים בימינו בערכאות של הציונים על זה שהם הרגו את מי שנחשד בעיניהם שעלול להרוג אותם או את אחרים.
כדכד כתב:עזריאל ברגר כתב:יוחנן לא ידע. הוא חשד.
וכידוע ומפורסם כמה אנשים מואשמים בימינו בערכאות של הציונים על זה שהם הרגו את מי שנחשד בעיניהם שעלול להרוג אותם או את אחרים.
בנביא מוצג כאילו הוא ידע. הוא אומר את הדברים בנחרצות.
מה שכתבת "וכידוע וכמפורסם" אינו מובן לי
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 70 אורחים