נשלש בתורה ענין עבודת ה':
בפר' ואחתנן: "את ה' אלהיך תירא ואתו תעבד ובשמו תשבע"
בפר' עקב: "את ה' אלהיך תירא אתו תעבד ובו תדבק ובשמו תשבע"
בפר' ראה: "אחרי ה' אלהיכם תלכו ואתו תיראו ואת מצותיו תשמרו ובקלו תשמעו ואתו תעבדו ובו תדבקון"
שניים הראשונים מצוה ליחיד. והאחרון מצוה לרבים.
אבל יש לדקדק למה בפר' ואתחנן לא נזכר ובו תדבק.
ומדוע באזהרה לרבים גם נאמר ובו תדבקון (הרי לא כ"א יכול להדבק. וזה מצוה המוטלת על היחיד כפי שפירש העמק דבר).
וראה העמק דבר, ועדיין יש להבין.