מה פשר הדבר? האם מצאנו ציור דומה בתנ"ך?
בסוף הספר מובא שאמר הקב"ה ליונה שהוא ריחם על נינוה משום שיש בה הרבה משתי עשרה רבו אדם וכו' ובהמה רבה, ורש"י מפרש שבהמה רבה הכונה על בני אדם שדעתן כבהמה שאינם מכירים מי בראם. וא"כ אולי היה מקום לפרש, שלבשו שקים בני אדם שהם כבהמה. אבל לכאורה אי אפשר לומר כך שהרי בפסוק קודם לכן נאמר האדם והבהמה הבקר והצאן אל יטעמו מאומה אל ירעו ומים אל ישתו. ונראה שהבהמות היו שותפות בכל תהליך התשובה, שזה דבר הדורש ביאור.