בפרשת תרומה:
כו,כד וְיִֽהְי֣וּ תֹֽאֲמִם֮ מִלְּמַטָּה֒ וְיַחְדָּ֗ו יִֽהְי֤וּ תַמִּים֙ עַל־רֹאשׁ֔וֹ אֶל־הַטַּבַּ֖עַת הָֽאֶחָ֑ת כֵּ֚ן יִֽהְיֶ֣ה לִשְׁנֵיהֶ֔ם לִשְׁנֵ֥י הַמִּקְצֹעֹ֖ת יִֽהְיֽוּ׃
כו,כה וְהָיוּ֙ שְׁמֹנָ֣ה קְרָשִׁ֔ים
בפרשת ויקהל:
לו,כט וְהָי֣וּ תֽוֹאֲמִם֮ מִלְּמַטָּה֒ וְיַחְדָּ֗ו יִֽהְי֤וּ תַמִּים֙ אֶל־רֹאשׁ֔וֹ אֶל־הַטַּבַּ֖עַת הָֽאֶחָ֑ת כֵּ֚ן עָשָׂ֣ה לִשְׁנֵיהֶ֔ם לִשְׁנֵ֖י הַמִּקְצֹעֹֽת׃
לו,ל וְהָיוּ֙ שְׁמֹנָ֣ה קְרָשִׁ֔ים
יש לדקדק שלפי השינוי בפ' ויקהל מעתיד לעבר הול"ל וַיהיו שמנה קרשים?
עוד יש לדקדק בפ' תרומה שבא העתיד בשתי צורות: ויהיו, והיו. עיין מה שהובא בתוס' השלם, וצע"ע.