מפרשי האוצר
חיפוש גוגל בפורום:

האוצר המקוון תקין?

אבקברד
הודעות: 214
הצטרף: ג' אוקטובר 06, 2015 2:00 am

האוצר המקוון תקין?

הודעהעל ידי אבקברד » ש' אוקטובר 14, 2017 9:32 pm

שבוע טוב

כמה מספר ימים איני מצליח להכנס למקוון.
לא דרך המנוי שלי,
וגם לא כאורח.

ידוע על תקלה?

סמל אישי של המשתמש
אוצר החכמה
מנהל האתר
הודעות: 17371
הצטרף: ב' מאי 03, 2010 5:49 pm

Re: האוצר המקוון תקין?

הודעהעל ידי אוצר החכמה » ש' אוקטובר 14, 2017 9:36 pm

כן.
ידועה על תקלה. מחר בעז"ה הצוות חוזר לעבודה ואני מקווה שתתוקן במהרה.
אם הפסדת ימי שימוש במנוי שלך עקב התקלה. תודיע בבקשה על כך (בפרטי או בהתקשרות ישירה למשרד) והימים יוחזרו לך.

עדיאל ברויאר
הודעות: 3480
הצטרף: ה' נובמבר 20, 2014 11:57 pm

Re: האוצר המקוון תקין?

הודעהעל ידי עדיאל ברויאר » ש' אוקטובר 14, 2017 10:24 pm

ומה עם כאלה שיש להם מנוי דרך מוסד (שעושה מנוי תמידי) ונפגעו מזה ואין דרך לפצות אותם? ומה עם עצם זה שכל מיני אנשים היו צריכים את האוצר דווקא ביום שישי (או במוצ"ש) כשכבר לא הייתה הצדקה לחופשה, בוודאי לא חופשה כאשר יש תקלה כללית שכזאת?!
יש ביקורות על השירות שלכם שנאמרו פה בעבר שבאמת אין להן הצדקה. במקרה הזה, בינתיים איני מוצא הצדקה להתנהלות כזאת כשהאתר כולו תקול.
נערך לאחרונה על ידי עדיאל ברויאר ב ש' אוקטובר 14, 2017 10:30 pm, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
אוצר החכמה
מנהל האתר
הודעות: 17371
הצטרף: ב' מאי 03, 2010 5:49 pm

Re: האוצר המקוון תקין?

הודעהעל ידי אוצר החכמה » ש' אוקטובר 14, 2017 10:29 pm

לא כתבתי שההצדקה היא כי אנחנו נמצאים בחופשה כך שלא מובן לי מדוע אתה מתנפל עלינו. לא הצלחנו ביום ששי על אף המאמצים שעשינו לתקן את התקלה. כתבתי שמחר כאשר הצוות יחזור בעז"ה נתקן.

עדיאל ברויאר
הודעות: 3480
הצטרף: ה' נובמבר 20, 2014 11:57 pm

Re: האוצר המקוון תקין?

הודעהעל ידי עדיאל ברויאר » ש' אוקטובר 14, 2017 10:37 pm

אני מתנצל.
כתבת שמחר הצוות חוזר לעבודה, והבנתי את זה כהמשך להודעה שנכתבה בחול המועד שהצוות בחופשה. כיוון שהבהרת שניסיתם לפתור את התקלה ביום שישי, אני מסיר את תלונתי ומבקש את סליחתכם שחשדתי בכם בטעות.

סמל אישי של המשתמש
אוצר החכמה
מנהל האתר
הודעות: 17371
הצטרף: ב' מאי 03, 2010 5:49 pm

Re: האוצר המקוון תקין?

הודעהעל ידי אוצר החכמה » ש' אוקטובר 14, 2017 10:44 pm

תודה.
גם בחול המועד אילו היתה לנו אפשרות פשוטה לפנות לאנשי הצוות ולבקש שיקדישו לעניין זמן סביר לפתור את הבעייה לא היינו נתלים בעניין החופשה. הכוונה היתה שאנשים נמצאים בחופשה ועסוקים עם משפחתם וקשה להגיע אליהם וקל וחומר ליצור את הקשר בין האנשים כדי לפתור את הבעייה. למעשה בהרבה ימי חול המועד בשנים עברו אני עצמי התערבתי לתקן בעיות, אבל הפעם ניסינו אני ועוד אחד המנהלים וזה לא הצליח.
וכיוון שעל אף החשיבות הגדולה שאנו רואים בהפעלת האוצר המקוון בכל זמן אפשרי זה לא נראה לנו מצב חירום החלטנו לחכות לעבור החג כדי לתקן. כאמור ביום ששי נסינו ולא הצלחנו.


חזור אל “אוצר החכמה - תמיכה טכנית”



מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים