בפרשת תרומה, עליית הלוי (שני) מפסיקה בין הארון לכפורת, למרות שאין שם הפסק פרשה (סתומה/פתוחה), ואפשר היה בנקל להפסיק לאחר עשיית הכפורת, לפני השולחן.
האם יש הסבר להפסקה תמוהה זו במקום זה דוקא?
יוצא פוניבז' כתב:דוגמא נוספת, ההפסקה בפרשת חוקת ללוי היא באמצע פרשת פרה בפסוק "ונתן עליו מים חיים אל כלי".
למה לאאיקטורין כתב:ההפסקה הבאה היא אחרי המנורה כדי שלא להפריד בין המנורה לשולחן
חזור אל “עיון תפילה וחקר פיוט”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים