הרי אתה יודע שזו מחלוקת שם בגמרא ולמ"ד יהושע כתבן לא הפריע הקושיא הזו.עקביה כתב:מרן המשגיח כתב:כן.
על הבנה זו קשה קושיית הגמ'
תלמוד בבלי מסכת בבא בתרא דף טו עמוד א
אפשר ס"ת חסר אות אחת וכתיב: לקוח את ספר התורה הזה?
ואכן בבכור שור על וימת שם משה נקט לעיקר כמ"ד יהושע כתבן. וגם כאן ודאי שדבריו אינם לאותו מ"ד שהקשה כן, שהרי הוא הוכיח מכך לח' פסוקים האחרונים שבתורה וא"כ ס"ל שלקוח את ספר התורה נאמר אחרי גמר כתיבת כל התורה עד לעיני כל ישראל.