משולש כתב:את הפזמונים הוא כתב לעצמו לחזק את רוחו ובחייו לא פירסם זאת, וגם קול התור גם לא היה מיועד לציבור הרחב כידוע.
לכן אין שום פלא שהוא לא כתב את הענינים האלו בגלוי לכל העולם. מה אתה רוצה שיפרסם גימטריות שהוא משיח בן יוסף?
ובכל זאת הוכחתי שאת משנת קול התור הוא ידע גם ידע. וגם כתב זאת מפורשות לעין כל.
א. שאנו נמצאים בתהליך של בעיתה שמתחילה בצורה טבעית כיון שאנו במצב של לא זכו - בעיתה, כעני ורוכב על חמור.
ב. שמשנת ת"ר החלה תקופה חדשה (בקול התור קוראים לזה תקופת משיח בן יוסף)
ג. שתלמידי הגר"א עלו במצווותו ליישב את ארץ ישראל.
ד. שכל בית שנבנה בירושלים וכו' הוא חלק מיעודי הנביאים.
ה. העניין של שילוב תורה ומלאכה.
אני ממש לא מצפה למצוא את התיאורים של הפזמונים כמו שהם במאמרים, אבל לפחות טביעות אצבעות בשפה ובמינוחים.
אי אפשר לקרוא את מאמריו על החורבה ולחשוב שהוא זה שכתב את התיאורים על החורבה בפזמונים! אלו שני אנשים שונים בהחלט.
ה"הוכחות" שלך לא מוכיחות כלום, כפי שהארכתי בהן בעבר, כיוון שאין בהם את המאפיינים העיקריים והמחודשים של הפזמונים.
אגב, שילוב של תורה ומלאכה כהשקפה סדורה היא אמנם ריבלינית, אבל נוגדת בהחלט את משנתם של מייסדי הישוב תלמידי הגר"א (ושל הגר"א עצמו) שהדבר הראשון שהיה חשוב להם להקים באר"י הוא "מדרש פרושים" לעוסקים בתורה יומם ולילה בדומה לקלויז הגר"א (נקודה עליה האריך אליאך במאמרו הנ"ל).