נדפס רק על התורה אבל נ"ך לא נדפס
ויש מן הגדולים שחיפשו - בזבחים קי"ח ע"ב בהגהות יעבץ ד"ה מדשבע כבשי וכו' סברא בעלמא היא. 'עיין אם לבינה'. - היכן הוא.
אבל הוא בלחם שמים זבחים פי"ד מ"ה.
והא לך לשונו שם.
ונראה לי סברא אלימתא היא, לפי שהם לא הוצרכו לאבד זמן בכיבוש, כי מיד שבאו אל עיר נתנה ה' בידם בלי טורח מלחמה, ובכל מקום אשר דרכה רגלם, נכבשה הארץ לפניהם בלי עכוב, לא היו צריכין אלא ללכת שמה בלבד, וכשעור זמן זה בעצמו הוצרכו כמו כן, לחילוק הארץ, שהתהלכו בה לארכה ולרחבה, כמפורש בכתוב, לכן משך זמן זה כזה בשוה, זה פשוט וברור מאד בס"ד.