ראיתי שהשפת אמת מסתפק אם שייך להביא עולת ראיה בשותפות.
והנה הרמב"ם במעשה הקרבנות פ"ג ה"א כתב וזה לשונו: 'שנים שרצו להביא שלמים או עולה בשותפות מביאין בין בנדר בין בנדבה ואפילו עוף יבוא בשותפות', ומשמע דדוקא בנדר או נדבה שייך שותפות ולא כשבא בחובה דאי לאו הכי היה צריך הרמב"ם להוסיף 'בין בחובה'. גם מצד הסברא קשה לומר שיביאו כמה שותפים חובותיהם ביחד שהרי כל אחד מתחייב מהתורה להביא קרבן שלם.
האם אין בזה מי מהמפרשים שדן בזה?