אבקש לדעת הר"ת של מח"ב מהרי"ש ומהן הד' שיטות.
השערי תשובה כתב בסי' תרע"ב, עבה"ט שכתב בשם שכנה"ג כו' להדליק אחר מעריב וכ"כ בשבו"י ואח"כ הביא דברי המג"א ובשם כנה"ג והמעיין בשבו"י יראה שדברי הבה"ט מהופכים ששם הביא דברי המ"א וכתב ע"ז אכן בשכנה"ג כתב ובבחרותי כו' חזרתי למנהגי להדליק אחר תפלת מעריב וכן עיקר לדינא דודאי תדיר קודם היכא דמצי למעבד תרווייהו כמ"ש התוספות בשבת דף כ"ג ע"ש ועיין לקמן סי' תרפ"ד במג"א ובפר"ח שם ומ"ש ביד אפרים שם ועי' באשל אברהם כאן בשם השב יעקב בזה ועיין מח"ב שהראה מקום לד' שיטות למהרי"ש בסופו סי' ב' וסיים מח"ב שנראה שהמדליק קודם שילך להתפלל ערבית לא הפסיד שיש לחוש שעד שיתפלל ערבית יעבור זמן הדלקתו שהוא חצי שעה מדינא דגמרא ע"ש.
תודה.