זה עתה יצא לאור בהוצאת 'מכון ירושלים' גליון מוריה החדש שפא-שפד, שהוא גליון ט-יב בשנתו השלושים ושתים של מוריה
הגליון מלא וגדוש ב'ענינו של יום' תורת מועדי חודש תשרי,
כפי שניתן להתרשם מ'תוכן הענינים' המצורף בזה
קלונימוס הזקן כתב:אגב, פטור בלא כלום אי אפשר: מה פשר המנהג המשונה של מספור הגליונות ב'מוריה' ובקבצים נוספים
למה שהגליון הבא לא יקרא 'גליון שפה-תריג', וזה שלאחריו 'תריד-תתתקפו' וכן הלאה???
החזן כתב:קלונימוס הזקן כתב:אגב, פטור בלא כלום אי אפשר: מה פשר המנהג המשונה של מספור הגליונות ב'מוריה' ובקבצים נוספים
למה שהגליון הבא לא יקרא 'גליון שפה-תריג', וזה שלאחריו 'תריד-תתתקפו' וכן הלאה???
מוריה בעיקרו הוא ירחון דהיינו מונטסשריפט, ולכן כשהוא יוצא שלוש פעמים בשנה גליונותיו מתחלקים: א-ד, ה-ח, ט-יב. ואם פעמיים בשנה: א-ו, ז-יב. ואם פעם אחת בשנה: א-יב.
החזן כתב:קלונימוס הזקן כתב:אגב, פטור בלא כלום אי אפשר: מה פשר המנהג המשונה של מספור הגליונות ב'מוריה' ובקבצים נוספים
למה שהגליון הבא לא יקרא 'גליון שפה-תריג', וזה שלאחריו 'תריד-תתתקפו' וכן הלאה???
מוריה בעיקרו הוא ירחון דהיינו מונטסשריפט, ולכן כשהוא יוצא שלוש פעמים בשנה גליונותיו מתחלקים: א-ד, ה-ח, ט-יב. ואם פעמיים בשנה: א-ו, ז-יב. ואם פעם אחת בשנה: א-יב.
יעקב כהן כתב:והיא גופא קשיה למה זה לא "בעיקרו" קובץ יומי ואז...
זה שזה היה ירחון זה היסטוריה (וגם זה כמדומה שמעולם זה לא היה כך שנה שלמה)
למה אי אפשר ללכת לפי הסדר ודאי, וזה לא משנה באיזה תדירות זה יוצא, זה סתם מלאה את המציינים.
וואס כתב:יעקב כהן כתב:והיא גופא קשיה למה זה לא "בעיקרו" קובץ יומי ואז...
זה שזה היה ירחון זה היסטוריה (וגם זה כמדומה שמעולם זה לא היה כך שנה שלמה)
למה אי אפשר ללכת לפי הסדר ודאי, וזה לא משנה באיזה תדירות זה יוצא, זה סתם מלאה את המציינים.
זה נותן לקובץ ארשת של מכובדות ושמרנות. זקנה יש כאן - חכמה יש כאן.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 93 אורחים