הגם שאין ביכלתי לעזור לך בדפוס מסויים זה, עכ"ז פטור בלא כלום אי אפשר. והוא, שמאחר שתפלת 'רבון כל העולמים' נדפסה ב'תיקוני שבת' שנים רבים לפני סדר תפלה הנ"ל. כך שאף אם היווה מקור ל"חלק" מתפלת רבון העולמים, מ"מ במקורי הדפוס שלפנינו היא מאוחרת. ואין נ"מ בזה אלא לראות נוסח המקורי של חלק מהתפלה (שחלקה האחר מסודר מתוך תפלת אשכנז 'משרתי א'ל תלוונו' שאמרוה
לאחר יציאה מבית הכנסת לפני הנרות, שנמצא לפנינו רק בתוך 'לקט יושר'), וכיון שנוסח זה זהה בדפוסים שלאחרי תכ"ז, הרי אין גריעותא לדפוסים מאוחרים לעומת דפוס תכ"ז (שגם אינו מאוחרים אלא כדי ריחוק 'תיקוני שבת' מדפוס תכ"ז).
לזאת אציין ג' מקומות שמצאתי לע"ע (בעזרת החיפוש בהיברו).
סידור שערי שמים, אמ"ד תעז - כתפלת אנשים אחר יציאה מביהכ"נ (שם כבר נדפס סדר תיקוני שבת עם נוסח 'רבון כל העולמים' המלא, ולאחר 'אשת חיל' נדפס גם זה בלי ניקוד)
ברכת המזון ותחינות, אמ"ד תפג - כתחינה לנשים בעת הדלה"נ (עם ציור להמחיש פרט זה)
ברכת המזון ותחינות, פפד"מ תפז - כנ"ל
ובדרך אגב (ובכוונה), בסדר 'תיקוני שבת' בדפוס ראשון המצוי באוצר, קרקא שעב, נוסח 'רבון כל העולמים' "והעדתי וכו' ושניתי ואשלש", כנוסח שחידש בסידור ישועות ישראל' כשלש מאות שנה אחר זה (והיה שתפסו עליו בזה, וביארו הנוסח המצוי בידנו). וכן הוא אכן בנוסח תפלת 'משרתי א'ל עליון' המקורי שב'לקט יושר'. אך בכל הדפוסים אחר זה כבר נדפס "ואעיד וכו' ואשנה ואשלש".
ואגב דאגב, בנוסח 'משרתי א'ל תלוונו' הנזכר, מסיים "ואתפלפל בדתי", במקום "ואתפלל כדת". ובזכרוני שהג"ר אלחנן היילפרין שליט"א מלונדון, באחד מספרי 'יפה שיחתן' ו'שיחתן של עבדי אבות', ציין לנוסח קדמון זה כמקור למנהג אדמו"ר בעל שפע חיים להגיד דברי תורה בדרך פלפול בליל שב"ק.