ולקחתי אתכם לי לעם והייתי לכם לאלהים וידעתם כי אני ה' אלקיכם וגו', פקודא דא קדמאה דכל פקודין, ראשיתא קדמאה דכל פקודין למנדע ליה לקודשא בריך הוא בכללא ..
כך עכ"פ בדפוס ווילנא ועוד ספרים רבים המצטטים מהזהר. אך חיפוש [אמנם מהיר] ב'אוצר' מגלה, שיש - לעומתם - כו"כ הנוקטים באיזכור הראשון "(פקודא דא קדמאה) לכל פקודין" (באות ל'), ואילו באיזכור הב' - "(ראשיתא קדמאה) דכל.." (באות ד'). וכל הני המקורות - מבלי להראות מקור לדבריהם מהיכן לוקחו (ו/או השוואות וכיו"ב).
ואכן יש משום נפק"מ בין הגרסאות, וכפי שגם ראיתי מדייקים בזה, שכן באות ל' - י"ל שרומז לזה שהוא למעלה (באופן של הבדלה) מ"כל פקודין". ואילו האיזכור הב' "דכל" - יורה שהבחי' ד"קדמאה" היא אמנם בין "כל הפקודין" (אלא שקודמת להם).
אמנם יש האפשרות שהדבר נבע מהעתקות שונות (ומוטעות?) של הזהר. אך במקרה שיסודה בהררי קודש - אשמח לראות מאלו ספרים יצאו הדבר. תודה מראש למסייעים!