האם מישהו אימת או שלל את ייחוס הפירוש לרמב"ם.
יש לי הרגשה שלא הרמב"ם חתום עליו. אך מהרגשות לא סותרים בניין...
לטובת המעיינים אביא את תחילת הפירוש:
יא. פטום הקטורת. פי' פיטום רוקח כדמתרגמינן איש אשר ירקח גבר דיפטם והקטורת נעשה בכל שנה. ואחד עשר סמנין היו בה נתפרשו בתורה נטף ושחלת וחלבנה ולבונ' זכה והשאר הם הלכ' למשה מסיני וסמכום חכמים אל הכתוב קח לך סמים תרין נטף ושחלת וחלבנה חמשא סמים אחריני' חמשא וחמשא הא עשרה לבונה זכה הרי י"א ואם תאמר סמים בתרא כסמים קמא מה סמים קמא תרין אף סמים בתרא תרין א"כ לימא קרא סמים סמים בהדי הדדי ולבסוף נכתוב נטף ושחלת וחלבנה מדכתב סמים אחר חמשא ש"מ סמים חמשא. ואלו הן י"א סמנים שהיו בה צרי והוא נטף שהזכיר הכתוב ולמה נקרא שמו נטף שנוטף מעצי הקטף בלשמ"א בלעז צפורן הוא שחלת שהזכיר הכתוב כדמתרגמינן שחלת טופרא וטופרא הוא תרגום של צפורן כדמתרגמינן ועשתה את צפרניה ותרבי ית טופרהא ונקראת צפורן מפני שהיא עשויה כצפורן של אדם ונותנין אותה במוגמר וקורין אותו סקמוניא. לבונה ידוע חלבנה הוא שרף אילן א' הנמצא בארץ יון והוא כמו דבש שחור ונקר' בערבי מיעא וריחה רע ואעפ"כ מנאה עם סמני הקטרת וא"ר חנא בר בזנא א"ר שמעון חסידא כל תענית שאין מתענין בה מפושעי ישראל אינה תענית שהרי חלבנה ריחה רע ומנאה הכתוב עם סמני הקטורת. מור הוא מוסק. קציעה בלשון יוני קציא ובלשון המקרא קדה. שבולת נרד אשפיק. כרכום הוא עפראן. קנמון הוא לינייא אובין. קליפ' הוא קליפת עץ והיא ידועה אצל הרופאי'. קושט הוא שקורין קוסט.