במחזורים רבים כתב:כשאומרים בתפילת נעילה שמע ישראל בקול רם ובכוונת הלב יכוון כל אחד מישראל למסור נפשו על קדושת השם יתברך שמו ונחשב לו הכוונה כאילו עשה בפועל וכאילו עמד בנסיון קדושת שמו הגדול (של"ה).
איה מקורו בשל"ה???
במחזורים רבים כתב:כשאומרים בתפילת נעילה שמע ישראל בקול רם ובכוונת הלב יכוון כל אחד מישראל למסור נפשו על קדושת השם יתברך שמו ונחשב לו הכוונה כאילו עשה בפועל וכאילו עמד בנסיון קדושת שמו הגדול (של"ה).
חרסון כתב:לדעתי זה מיוסד על של"ה תמיד נר מצוה בתחילתו עיי"ש, דמשמע שהוא בכל קבעומ"ש
ארזי ביתר כתב:במחזורים רבים כתב:כשאומרים בתפילת נעילה שמע ישראל בקול רם ובכוונת הלב יכוון כל אחד מישראל למסור נפשו על קדושת השם יתברך שמו ונחשב לו הכוונה כאילו עשה בפועל וכאילו עמד בנסיון קדושת שמו הגדול (של"ה).
איה מקורו בשל"ה???
ארזי ביתר כתב:במחזורים רבים כתב:כשאומרים בתפילת נעילה שמע ישראל בקול רם ובכוונת הלב יכוון כל אחד מישראל למסור נפשו על קדושת השם יתברך שמו ונחשב לו הכוונה כאילו עשה בפועל וכאילו עמד בנסיון קדושת שמו הגדול (של"ה).
איה מקורו בשל"ה???
חרסון כתב:טובא אשמועינן, שאינו רק בנעילה כ"א בכל קבעומ"ש באמירת ק"ש!
אורי אגסי כתב:אולי כדאי לחפש בקיצור של"ה?
אולי מקיצור של"ה השתנה לשל"ה.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 231 אורחים