מהחברים: ברכת המגילה, דע, כי שורש המן היה מן הקליפות, שכנגד ז"א דבריאה. ואות ה' מורה כח ה"ג דמנצפ"ך, ואותיות מ"ן מורה על ב' הראשונים היותר קשות.
ולכאו' -- ואולי אין דברים בגו בכלל -- נראה (ממשקל הדברים בהמשך, וכן) בפשטות, הוא, שהמילה המודגשת צ"ל אכן: על.. (וכן יסתבר - עוד יותר - מאותיות הסמוכות שבמקלדת (ע' כ', ח' ל').. אך כנראה שדפוס זה קדם למחשב..)
ולאידך - באותיות הקבליות, הרי "כח" מאד משוייך לכאן ג"כ. זה לא כאילו שיש רק אופצי' אחת על פני הדברים.
האם מסתבר שכן הם הדברים? וכן: האם זכינו וי"ל מהדורא בהשוואה להכתבי-יד (או שהבקיאים מחו"ר הפורום, יכירו ויוכלו להשוות בדברים או עכ"פ לחוות-דעתם בזה)? (לא שזה קושיא בוערת, אך לדייק בדברים).
בתודה מראש למסייעים, אם כאן ואם באישי.