עמקן כתב:הסידור של אשכול אינו הסידור של הרי"ע, אלא סידור רגיל עם פירושים של הרי"ע. יש אפילו נוסח ספרד, למרות שנוסח שלו אשכנז.
יש בו הרבה דברים שהם לא הביאו. ומאידך יש הוספות שאינם מרי"ע.
והדברים ידועים.
חיימקה כתב:http://forum.otzar.org/viewtopic.php?t=33070
איש_ספר כתב:ר"מ בניהו האריך על מקורו של תיקון שביעי של פסח. לפי מסקנתו עולה שהכנסת התיקון לסידור הקרוי ע"ש היעב"ץ היא "הגם לכבוש" בדרגה הגבוהה ביותר.
מה שנכון נכון כתב:וה"ה לענין הכנסת למנצח לפני התקיעות והבקשה לתוקע.
יוצא פוניבז' כתב:מה שנכון נכון כתב:וה"ה לענין הכנסת למנצח לפני התקיעות והבקשה לתוקע.
למנצח מקורו טהור בס' שם טוב קטן.
בברכה המשולשת כתב:יוצא פוניבז' כתב:מה שנכון נכון כתב:וה"ה לענין הכנסת למנצח לפני התקיעות והבקשה לתוקע.
למנצח מקורו טהור בס' שם טוב קטן.
אך אין זה אומר שרבינו היב"ץ ס"ל הכי
איש פלוני כתב:איש_ספר כתב:ר"מ בניהו האריך על מקורו של תיקון שביעי של פסח. לפי מסקנתו עולה שהכנסת התיקון לסידור הקרוי ע"ש היעב"ץ היא "הגם לכבוש" בדרגה הגבוהה ביותר.
אם אפשר ביאור או לכה"פ הפניה מדועקת למאמר של רמ"ב.
יש"כ גדול.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 440 אורחים