בשבת העיר לי חבר על דברי החידה"ר מגור בספר ליקוטי יהודה פרשת נשא
על כך שרש"י הק' הביא את טעמי קרבנות הנשיאים רק בנשיא השני (נתנאל בן צוער לשבט יששכר) ולא בראשון
בכדי ללמדנו שהנשיא השני עשה כן על דעת עצמו ולא חיקה את מעשהו של הנשיא הראשון.
והרי זה פלא כי רש"י עצמו כותב שעצם הרעיון של הבאת קרבנות הנשאים היה של הנשיא השני
וכיצד נחשוד דווקא בו שעושה מעשיו כמצוות נשיאים מלומדה
וזלה"ק
ומבני יששכר יודעי בינה לעתים ואחת שהם נתנו עצה לנשיאים להתנדב קרבנות הללו
וביסודו של ר' משה הדרשן מצאתי אמר רבי פנחס בן יאיר נתנאל בן צוער השיאן עצה זו