במסתרים כתב:כתבת מתחילה שיש רק חיריק ולא שוא.
נכון, אבל היעדר עוד ניקודים (חוץ מחיריק) בתיבה, נכתב בחידה - בתור "רמז" עבורה - לא בתור "תנאי" שלה, זאת אומרת שגם אילו היצלחת למצוא במקרא מילה - שחסרונה היחיד היה שיש בה עוד ניקודים - ושמספר החיריקים בה היה "גולש" מעבר לזה שבמילה בעלת מספר החיריקים הכי גדול שבה אין עוד ניקודים, אז המילה "הגולשת" עדין היתה פותרת את החידה (ואף יוצרת קושיא על חד החידה שהיטעה עם רמז מטעה).
מה שאין כן, אילו היעדר עוד ניקודים היה מוצג - בתור "תנאי" של החידה - ולא בתור "רמז" (גרידא) עבורה, אז המילה "הגולשת" לא הייתה פותרת את החידה.
במסתרים כתב:כהקדמת "מש-" שגם בלי לבדוק יודעים אנחנו שיש אחד ואין שני לו
יש עוד אחד: "משלנו".
במסתרים כתב:שוב ראיתי שיתכן גם הפעיל מנחי פ"נ, הכיתיני, לנוכחת.
נכון, אלא שאני העדפתי לתת דוגמאות מהשלמים (לגבי פה"פ), ורמזתי לנחים ע"י שהוספתי אחרי הדוגמאות מהשלמים הנ"ל: "ועוד".
במסתרים כתב:העליתי רמיתיני כמשקל כשר אך לא זכרתי לה דוגמא בכתבי הקודש.
המילה רימיתיני, אינה רק "משקל כשר" (כלשונך), ולא רק שהיא עצמה מובאת בכתבי הקודש (כפי שמובא בהודעה שאליה היפנה לבנון), אלא היא היא גם פתרון החידה...