כ' ב"י או"ח רס"ג:
כתב הגאון מהרי"א ז"ל: כתוב בא"ח ויש מקומות שנוהגין הנשים בע"ש להדליק נר קודם שיגיע זמן הדלקה וקורין אותה נר של חול ואח"כ מדליקין נר שבת. וצריך לתת טעם למנהגם ואולי נהגו זה מצד מחלוקת שבין ר"ת וי"א אם מברך להדליק נר של שבת שהנה כשבאים להדליק נר אחרת על הדלוק קודם לכן כבר הם מורות בזה שלכבוד שבת עושות כן וזה נר שבת אמיתי.
בשתי המהדורות כתבו שלא מצאו את האורחות חיים הזה. שמא הוא במהדורת מכון ירושלים שהחזירה השמטות רבות?
ועוד מסי' שכ"ח בב"י:
כתוב בא"ח מי שאחזו דם מקיזין לו דם מפני הסכנ' וכ"כ ה"ר שם טוב אפילו הולך על רגליו ואפילו ביום ראשון עכ"ל:
בציון של שירת דבורה סוף המשפט אינו מופיע. שמא גם זה שם?