[אולי זה אמנם שייך למדור "דקדוק ומסורה", אך חוששני שכאן יהיו יותר צפיות, ובכל אופן הוא לפניך..]
ב"המסורה הגדולה" איתא, על תיבת "ולצוות" שבמקרא (אסתר ד, ח - וְאֶת פַּתְשֶׁגֶן כְּתָב הַדָּת אֲשֶׁר נִתַּן בְּשׁוּשָׁן לְהַשְׁמִידָם נָתַן לוֹ לְהַרְאוֹת אֶת אֶסְתֵּר וּלְהַגִּיד לָהּ וּלְצַוּוֹת עָלֶיהָ לָבוֹא אֶל הַמֶּלֶךְ לְהִתְחַנֶּן לוֹ וּלְבַקֵּשׁ מִלְּפָנָיו עַל עַמָּהּ), שהוא עם תרין ו"וין, ומילין י"ג כתיב תרין ו"וין (וכמצו"פ).
ואין שם פירוט שאר הי"ב מקומות. [כמובן שהמכוון הוא לתרין ו"וין הנסובים על ניקוד אחת, ולא כמו המופיע לרוב בפרשיות המשכן: וויהם וכיו"ב].
ואודה ואבוש, שאיני מתמצא בעניני המסורה וכל כיו"ב. ומה מאד אשמח לקבל מידע מרבני ובקיאי הפורום - אם כאן ואם באישי - פירוט שאר הי"ב מקומות.
רק אוכל לחשוב (מהעולה בראשי) על 8 נוספים: מילת "הוות" שבתהלים ואיוב, שגם במסורה (מקראות גדולות לפחות) מופיעים בב' ו"וין:
1. כִּי אֵין בְּפִיהוּ נְכוֹנָה קִרְבָּם הַוּוֹת קֶבֶר פָּתוּחַ גְּרֹנָם לְשׁוֹנָם יַחֲלִיקוּן. (תהלים ה, י)
2. וַיְנַקְשׁוּ מְבַקְשֵׁי נַפְשִׁי וְדֹרְשֵׁי רָעָתִי דִּבְּרוּ הַוּוֹת וּמִרְמוֹת כׇּל הַיּוֹם יֶהְגּוּ. (תהלים לח, יג)
3. הַוּוֹת תַּחְשֹׁב לְשׁוֹנֶךָ כְּתַעַר מְלֻטָּשׁ עֹשֵׂה רְמִיָּה. (תהלים נב, ד)
4. הַוּוֹת בְּקִרְבָּהּ וְלֹא יָמִישׁ מֵרְחֹבָהּ תֹּךְ וּמִרְמָה. (תהלים נה, יב)
5. חׇנֵּנִי אֱלֹקים חׇנֵּנִי כִּי בְךָ חָסָיָה נַפְשִׁי וּבְצֵל כְּנָפֶיךָ אֶחְסֶה עַד יַעֲבֹר הַוּוֹת. (תהלים נז, ב)
6. כִּי הוּא יַצִּילְךָ מִפַּח יָקוּשׁ מִדֶּבֶר הַוּוֹת. (תהלים צא, ג)
7. הַיְחׇבְרְךָ כִּסֵּא הַוּוֹת יֹצֵר עָמָל עֲלֵי חֹק. (תהלים צד, כ)
8. הֲיֵשׁ בִּלְשׁוֹנִי עַוְלָה אִם חִכִּי לֹא יָבִין הַוּוֹת. (איוב ו, ל)
[כשלעצמי, הייתי אומר לכאורה, שאיננו מתחשבים גם את אלו שמופיעים במסורה ב"ו" אחד: וַיְכַל יַעֲקֹב לְצַוֺּת אֶת בָּנָיו וַיֶּאֱסֹף רַגְלָיו אֶל הַמִּטָּה וַיִּגְוַע וַיֵּאָסֶף אֶל עַמָּיו (בראשית מט, לג); וַיֹּאמֶר דָּוִד אֶל מִיכַל לִפְנֵי ה' אֲשֶׁר בָּחַר בִּי מֵאָבִיךְ וּמִכׇּל בֵּיתוֹ לְצַוֺּת אֹתִי נָגִיד עַל עַם ה' עַל יִשְׂרָאֵל וְשִׂחַקְתִּי לִפְנֵי ה'. (שמואל-ב ו, כא)]
ובתשוח"ח מראש למסייעין, אם כאן ואם באישי.